Vifteron Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Problemet er at når jeg setter den i usb porten, jeg kan se filene men jeg kan ikke flytte filene mellom mp3 spilleren og datamaskinen. Mp3 spillerern svarer ikke og pc-en henger seg (fryser ned). Når jeg tar mp3 spilleren av fra datamaskinen, pc-en blir normalt igjen. Noen ganger overfører 5% eller 10% a filene og henger seg igjen. Usb pen drive/mp3 spilleren funker perfekt på 3 andre datamaskiner som jeg har tested. Jeg har oppdatert windows, bios, hovekort driverne og firmware for mp3 spilleren. USB portene virker bra og jeg finner ikke noe svar. Noe som har hatt like problemer? Hjelp! Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 ingen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du skriver ikke hvilket merke og type det er. Noen ganger har produsenten et program som formaterer disken som kan løse slike problemer. Det blir vel som at en diskett må formateres inn imellom for å funke 100%. Ellers har den nok bare tatt kvelden og må byttes. Hadde en ekstern disk i kabinett som oppførte seg litt som du beskriver - og det var disken som var gåen. Så det er min erfaring med dette i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå