Garrian Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Hei Jeg har en Lenovo t480 med lenovo docking. Docken har 2x displayport og 1x hdmi. Jeg har kjøpt 2 skjermer som jeg ønsker tilkoblet, med oppløsning 2560x1440. Når jeg har skjermene tilkoblet med displayport får jeg kun lov å ha den ene skjermen med ønsket oppløsning, den andre får en veldig lav oppløsning. Bruker jeg 1hdmi og 1 displayport kan jeg kjøre 1 skjerm med 2560x1440 og 1 med 1920x1080. Om jeg derimot kobler den ene skjermen direkte til PCen med hdmi, og den andre med displayport via dock, så får jeg begge skjermene i 2560x1440. Hva skyldes dette, er docken ikke god nok? Ellet er det noe jeg kan gjøre her? Setter pris på all hjelp 😃 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 (endret) Fungerer begge skjermene med riktig oppløsning med laptopskjermen avslått (hvis maskinen støtter 2 skjermer direkte)? Må sette maskinen til ikke å gjøre noe når lokket er lukket i strøminnnstillingene. Vi har hatt noen tilsvarende tilfeller på jobben med laptop + 2 ekstra skjermer. Noen ganger har det vært selve laptop'en, hvor grafikkortet ikke har klart å dra alle pikslene, og andre ganger har det vært en for svak docking. Endret 28. juni 2021 av PaladinNO Lenke til kommentar
Radford Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 https://support.lenovo.com/no/en/solutions/pd029622-display-and-video-output-configurations-docking-stations Mulig du finner svaret ditt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå