Gå til innhold

LØST - PS4 - feil under oppdatering

MrVilla

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte jeg skulle oppdatere HD på min PS4 og tenkte jeg skulle sjekke om det var noen oppdatering først. Det var det så jeg lastet den ned og gikk ut og var sammen med ungene før jeg gikk inn igjen for å sjekke status. Oppdaget da at det var en feil under oppdatering.

Fikk feilmelding SU-30746-0 og det var helt umulig å få noe kontakt med den. Etter å ha trykket på alle knappene jeg vet om så tok jeg til slutt strømmen. Da jeg satte den i igjen og startet den opp så kom akkurat samme melding. Heller ikke nå var det noen mulighet for å påvirke den med kontrolleren (eller noen andre knapper). Tok strømmen igjen og startet opp i sikkerhetsmodus. Nå står det at jeg skal koble til kontroller med USB og trykke PS knappen. Det nytter ikke. Er ingen som helst respons.

Noen som har noen forslag?

Jeg tenker at jeg kan sikkert laste ned nytt OS og legge det inn på den disken som jeg skal bytte ut, men hadde håpet å få med meg filene da jeg eller blir nødt til å starte på nytt på en del spill:(

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vidor skrev (24 minutter siden):

Har hatt samme problem selv og det løste seg med å oppdatere firmware via USB. Bare søk på det så finner du fremgansmåte.

Alle fremgangsmåter jeg finner viser at jeg må inn i sikkerhetsmodus. Det klarer jeg ikke og da nytter ikke denne metoden

Lenke til kommentar
vidor skrev (9 minutter siden):

Hva skjer når du prøver og hva gjør du ?

Jeg kommer ikke inn i sikkerhetsmodus. Er helt dødt. Uansett hva jeg trykker på så står det bare at jeg skal koble til en kontroller med USB og trykke PS knappen. Det nytter ikke. Er stuck der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...