Erling E. Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det er knyttet store forventninger til Blizzards onlinespillprosjekt World of WarCraft, og ved slutten av januar begynner de å ta inn eksterne beta-testere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Wwwwwooooooooeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! *Gledesbrøl av de skjeldne!* Hadde vært FETT! å være offisiell betatester ja WoW er iallefall på vei og nærmer seg stadig nærmere. Innen det kommer ut har jeg VISA også så jeg kan få spilt det Lenke til kommentar
Treat Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 venta lenge på denne beta`n Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mer informasjon om oppmeldingen til beta-testen vil bli gjort tilgjengelig ved slutten av måneden, i følge Blizzard. hva skjer? hvor skjer det? kommer dette på gamer.no når det eventuellt kommer? hvor lenge varer betaperioden? når anarchy online var i beta stadie kom dem innom på en lan jeg var på, holdt et foredrag på 40min for å så dele ut noen kontoer, jett hvem som ble valgt? JEG! for første gangen har jeg vunnet noe (som teller positivt) tenkte jeg, men ehh hvor lenge fikk vi gleden av å kunne spille det? 1dag funcom Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 De er visst i full gang med å lage "hacked" servers for denne alphaen som er ute nå alerede slik at alle som vil begå noe ulovelig kan spille det og. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hadde så vist vært kult å vært med som offisiell beta tester Har søkt tidligere for andre programmer, men aldri fått positivt svar tilbake. Syns godt blizzard kunne velge meg siden jeg har Wc3 Collector Edition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg