audjo Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Hei har et lite problem med bilen (Toyota Avansis 2004 1.8 beinsin T25, manuelt gir) Starteren går og alt virker ok, tenningen går på, radio, lys osv. tanken er full og batteri er helt ny. Men motoren starter ikke. Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Tanken er full av hva? Bensin, forhåpentligvis? Det kan være at det ikke kommer bensin fram til motoren pga en tett slange, et tett filter, eller en pumpe som ikke virker. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Motor starter ikke? På hvilken måte da? Hører du tennslag? Eller hører du ikke tennslag? Lenke til kommentar
audjo Skrevet 25. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2021 Startermotor funger og motoren går når jeg vrir nøkkelen på start men bilen vil ikke starte. Jeg er litt usikker om det tenner. Hvordan tester vi dette? Hvordan tester vi bensinpumpe? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Så: 1. Du får strøm i instrumentene når du vrir over de første hakkene med nøkkelen 2. Siere det "pang pang pang" i motorrommet når du vrir om nøkkelen fullt? 3. Kommer bilen seg forbi startfasen og får spinnet opp motoren så du ikke helt hører de induviduelle tennslagene, eller ikke? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 audjo skrev (På 25.6.2021 den 15.51): Men motoren starter ikke. Hva er dette for noe? Kan være mye At bensinpumpen ikke virker, plugger, coil Anbefaler hjelp fra noen om du ikke vet hvordan du feilsøker Lenke til kommentar
audjo Skrevet 26. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2021 Jeg har tatt video av Daskbordet(video 1) og motorrommet(video 2 og video 3) når år jeg vrir nøkkelen på start. Hva kan det være her? Kan det være bensinpumpen? Video1 : Video 2: Video 3: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå