ProphetSe7en Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Mottok et skadet simkort i forbindelse med bytte av leverandør. Dette er krise og jeg er helt avhengig av telefon med fungerende samtaler/sms og data i forbindelse med jobb. Nytt simkort vil jeg ikke motta før neste uke, så da trenger jeg noe jeg kan henge meg på i dag. Hva er da alternativene? Telenor og Telia? Andre som har mulighet for utlevering av kort på dagen? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Dra til eller ring nærmeste Elkjøp, Power, tele-butikk og spør om hvilke operatører de har SIM liggende på lager for. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 (endret) Du får SIM på minuttet hvis du går til ICE, Telia eller Telenor butikk. Mange Narvesen-kiosker selger ICE-SIM, men du må aktivere på PC. Endret 25. juni 2021 av Bäcker Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Har ikke lest meg opp på det, og kanskje du må ha sim for å klone til et Esim..., men er Esim en mulighet? Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Onecall kan du også få sim på minuttet, i en narvesen butikk eller 7-eleven mener jeg. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2021 OneCall hadde ca 4 dager på aktivering av nytt nr. Telia og Telenor ble det aktivert med engang, så da ordnet det seg. Valgte Telia siden de ikke tok ekstra betalt for nytt nr/simkort 1 Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 56 minutes ago, ProphetSe7en said: OneCall hadde ca 4 dager på aktivering av nytt nr Såpass? Jeg fikk mitt aktivert på en halvtime eller noe, men det er noen år siden nå da. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg ringte de for å høre men de hadde ikke mulighet til å nytt nr aktivert på dagen, samt se skulle ha 199 for nytt nr Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 ProphetSe7en skrev (På 25.6.2021 den 19.22): Jeg ringte de for å høre men de hadde ikke mulighet til å nytt nr aktivert på dagen, samt se skulle ha 199 for nytt nr Et sted må jo Onecall hente inn pengene de bruker på sine megaidiotiske reklamer. Reklamer som git meg NULL lyst til å bruke dem. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 1 minute ago, Sportsidiot said: Et sted må jo Onecall hente inn pengene de bruker på sine megaidiotiske reklamer. Reklamer som git meg NULL lyst til å bruke dem. Synes ikke telenor reklamene er så veldig mye bedre pengebruk egentlig 2 Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) Theo343 skrev (5 minutter siden): Synes ikke telenor reklamene er så veldig mye bedre pengebruk egentlig Er forsåvidt enig i det, med svært få unntak så er reklame for mobilopreratører noe ordentlig piss. Tror de like gjerne kunne spart pengene. Det gjelder stort sett alle mobilselskaper. Når dette er sagt så har jo Onecall hatt en av de beste reklamene i de senere år. Den med de gutta som skal på fotballkamp i utlandet. Men gjør dårlig valg når de skal ha en rask matbit før kamp og sitter på dass med diare mens kampen pågår. Endret 1. juli 2021 av Sportsidiot 2 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 For å komme tilbake til topic. Hos Telia kan du kjøpe kontantkort flere steder. Du registrerer deg på nett, og velger en ladepakke. Pakkene er nokså like de som gjelder for abo, f.eks. 249 kr for 1 GB i én måned. Eller dagspakke til 25 kr. Du er på nett etter maks fem min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå