Gå til innhold

Trenger nytt nummer og abonnement NÅ, hva er alternativene hvor jeg kan hente simkort hos forhandler?

Anbefalte innlegg

Mottok et skadet simkort i forbindelse med bytte av leverandør. Dette er krise og jeg er helt avhengig av telefon med fungerende samtaler/sms og data i forbindelse med jobb.

Nytt simkort vil jeg ikke motta før neste uke, så da trenger jeg noe jeg kan henge meg på i dag.

Hva er da alternativene? Telenor og Telia? Andre som har mulighet for utlevering av kort på dagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ProphetSe7en skrev (På 25.6.2021 den 19.22):

Jeg ringte de for å høre men de hadde ikke mulighet til å nytt nr aktivert på dagen, samt se skulle ha 199 for nytt nr

Et sted må jo Onecall hente inn pengene de bruker på sine megaidiotiske reklamer. Reklamer som git meg NULL lyst til å bruke dem.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Sportsidiot said:

Et sted må jo Onecall hente inn pengene de bruker på sine megaidiotiske reklamer. Reklamer som git meg NULL lyst til å bruke dem.

Synes ikke telenor reklamene er så veldig mye bedre pengebruk egentlig :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (5 minutter siden):

Synes ikke telenor reklamene er så veldig mye bedre pengebruk egentlig :D

Er forsåvidt enig i det, med svært få unntak så er reklame for mobilopreratører noe ordentlig piss. Tror de like gjerne kunne spart pengene. Det gjelder stort sett alle mobilselskaper.

Når dette er sagt så har jo Onecall hatt en av de beste reklamene i de senere år. Den med de gutta som skal på fotballkamp i utlandet. Men gjør dårlig valg når de skal ha en rask matbit før kamp og sitter på dass med diare mens kampen pågår.

Endret av Sportsidiot
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

For å komme tilbake til topic. Hos Telia kan du kjøpe kontantkort flere steder. Du registrerer deg på nett, og velger en ladepakke. Pakkene er nokså like de som gjelder for abo, f.eks. 249 kr for 1 GB i én måned. Eller dagspakke til 25 kr. Du er på nett etter maks fem min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...