Gå til innhold

Opera 7.20 - 7.22

StianGH

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg finne oppdatering fra Opera 7.20 - 7.22?

Til dere som ikke vet hva Opera er: Det er en web-browser, slik som Internet Explorer, bare det at jeg synes Opera er bedre (ikke start krangel!)

Grunnen til at jeg vil oppdatere er det at jeg F.eks. ikke kan komme inn på komplett.no :cry:

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, er kanskje ikke svaret du vil ha, men hvorfor vil du ikke bruke v7.23?

Og det finnes ikke patcher til Opera. Du laster ned hele versjonen på nytt. HVis du absolutt *SKAL* bruke en gammel versjon gjør du følgende: Finn ut hva nyeste Opera heter. Stikk på Opera.com eller noe og last ned. Så bytter du ut det ene tretallet i filnavnet med et totall og søker på det filnavnet på google.

Endret: Huff så snill jeg var i dag da: http://download.pods.lv/Opera/ow32enen720.exe

Dobbelendret: Drit i den feilmeldingen som dukker opp. Trykk på lenken, ko m til siden med advarsel, stikk opp i addresselinjen, marker alt sammen (skjer vel automatisk) og trykk enter på nytt :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Skal kjøpe studentlisens etterhvert ja, godt tilbud. Det jeg er mest spent på i betaen er RSS-støtten, det hadde vært herlig med en enkel og forståelig RSS-leser innebygget. Jeg lurer dog på hvordan Opera vil gi deg beskjed om oppdaterte feeds.

Sånn som det er nå gir ikke Opera meg beskjed når det kommer mail (bruker M2), dette er for dårlig. Det RSS-lesere vanligvis gjør er at de viser en diskret meldingsboks nede i høyre hjørnet med den oppdaterte newsfeeden og noe av tittelen.

Edit: Har testet betaen nå. Ser ganske så bra ut faktisk (men jeg kan nok klare meg uten at panelet vises hele tiden).

Når det gjelder RSS funker det ikke så bra, det nytter ikke å bare ta en ferdig epostklient og bruke den til RSS sånn Opera har gjort. For det første så skal man ikke kunne svare på slike feeds, følgelig skal det ikke være noen "reply"-knapper, for det andre er det ingen "preview-rute", for det tredje får man ikke noen varsling av den typen jeg snakket om (og håpet på).

Endret av NuB
Lenke til kommentar
Sånn som det er nå gir ikke Opera meb beskjed når det kommer mail (bruker M2), dette er for dårlig.

Edit: Har testet betaen nå. Ser ganske så bra ut faktisk (men jeg kan nok klare meg uten at panelet vises hele tiden).

Trur det er noko med at det funkar med POP med ikkje med IMAP. Men, ja det burde alltid funke.

Har du prøvd "Allow empty workspace" i Preferences ->Windows?

Lenke til kommentar

Hm, mener å huske at det i tidligere versjoner av Operamailen eksistert et valg i "kontoegenskaper", a la "display message", men den virket ikke etter det jeg husker. Nå er det ikke noe sånt alternativ i menyen, bare "Play sound when new message arrive", her kan man selv velge en lydfil som skal spilles av ved innkommende mail.

Lenke til kommentar

Trur det er noko med at det funkar med POP med ikkje med IMAP. Men, ja det burde alltid funke.

Har du prøvd "Allow empty workspace" i Preferences ->Windows?

Kanskje det er det som er grunnen, ja. Finner ikke det alternatibvet forresten. Uansett er dte ikke noe enormt problem, jeg bruker et annet program enn Opera til å varsle, men det gjaldt altså disse RSS-feedene, som man nesten må ha varsel om, skal det være noe poeng å bruke de.

For meg er Opera en suveren nettleser, men småting som dette ødelegger veldig. Endel konkrete småting som burde være rimelig lett å fikse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...