404cc Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Har nettopp fått meg en Asus Zenfone 8 som jeg i utgangspunktet er veldig fornøyd med. Men! Når jeg skal laste ned vedlegg i Gmail får jeg feilmelding, dette ser ut til å være på grunn av tilgangsbegrensninger. Jeg prøver å åpne opp for tilgang til all lagring, men får kun opp "gi bare tilgang til medier". Andre apper har full tilgang til all lagring, men her får jeg ikke engang valget.... Noen som vet om en løsning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 En løsning kan være å prøve en annen epost-leser som Outlook. Lenke til kommentar
minim Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Ikke når han skal ha Gmail. Har du gått i innstillinger-> apper -> Gmail-> tilgang å sett at ting er på der? Min viser flere tilganger enn du har der. Lenke til kommentar
404cc Skrevet 10. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2021 Har to kontoer, den ene kan laste ned vedlegg, mens den andre kan ikke..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå