Gå til innhold

Skal bytte ut mitt grafik kort geforce 4 ti 4800se

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det som er bedre enn dette kortet?. Jeg har lyst til å kunne kjøre HL 2 på ganske høy oppløsning. Jeg har en 2.6 ghz prosessor med 512mb minne Men når jeg først skal kjøpe noe så bør det være ganske mye bedre.

Du kan få kjøpe mitt Creative GFX 5900 Ultra 256 for 2500,- :)

Lenke til kommentar

Gidd å kjøpe nytt skjermkort når du har et som er bra nok... kjøp heller mer minne til pcen, 512 mb minne er ikke akkurat nok, men hvis du er som sikkert de fleste her inne så kjøp det dyreste du finner for d må jo være best :roll:

Lenke til kommentar

Tror nok ikke du vil ha et Nvidia kort hvis du vil spille HL 2...

HL 2 kjører rett og slett elendig med kortene deres.

Kjøp heller et sånt kort. Bare husk og bytte vifte da disse kortene er kjent for at vifta bare slutter å funke...

Men ellers et knall kort. :thumbup:

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Gidd å kjøpe nytt skjermkort når du har et som er bra nok... kjøp heller mer minne til pcen, 512 mb minne er ikke akkurat nok, men hvis du er som sikkert de fleste her inne så kjøp det dyreste du finner for d må jo være best :roll:

Har du ikke peiling eller? :p 512MB minner er nok det.

Han oppgraderer selfølgelig Skjermkortet i den PC'n før noe annet spør du meg. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hehe, husk det er ikke bare Halflife2 som kommer, men f.eks Doom3,Farcry,Stalker, og her yter Fx kortene nesten dobbelt så godt. Dessuten ligger ytelsen ikke langt bak ang. Halflife2, tror det går an å leve med 45-50 frames/s, og d vil nok øke ettersom drivere til Nvidia kort blir stadig bedre.

Lenke til kommentar
samme hva, så hold deg unna FX serien! syns nVidia har dritet ut kraftig med denne serien.

KompleX: HL 2 kjører rett og slett elendig med kortene deres.

OMFG!

At aldri dere kan gi dere :wow:

Kortet kjører ikke elendig!

Det kjører en liten smule dårligere.

Mulig det bare var et utrykk men likvell...

Og HoLy_CoW: Fx5200,Fx5600/Ultra var dårligere og et "flopp" fra nvidia enig det, men ikke HELE fx serien :wow:

Du kan gjøre et kjempe kupp med og kjøpe Fx5900 nå.

Og 5950 Ultra og 5700 er slettes ikke dårlige!

5700 er på høyde med 9600Xt.....

5950Ultra samme som 9800Xt.

/Out.

Edit:

Hehe, husk det er ikke bare Halflife2 som kommer, men f.eks Doom3,Farcry,Stalker, og her yter Fx kortene nesten dobbelt så godt. Dessuten ligger ytelsen ikke langt bak ang. Halflife2, tror det går an å leve med 45-50 frames/s, og d vil nok øke ettersom drivere til Nvidia kort blir stadig bedre.

Takk og pris for at det er noen som har peiling her :w00t:

Pekemystisk bort på KompleX :ermm::ermm:

Og visst alle hadde kjøpt cola hadde pepsi godt konkurs :roll:

Den var litt dårlig :p

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Tror du skal være forsiktig med å si dobbelt så godt.. :p

Og når de nye spilla kommer vil ATI yte bedre uansett, pga DX9 som FX serien ikke yter veldig godt i...

Men siden du får FX 5900 til virkelig lav pris så syns jeg du skal vurdere det uansett.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...