FranzJosef Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Først og fremst lurer jeg på hva slags barebone jeg bør satse på. Vil helst lande på mellom 10 og 15 tusen for hele systemet ekskl. mus, tastatur og skjerm. Kriterier for komponenter (må minst ha): DVD-brenner Minimum 512 MB Ram Minst 120 Giga disk CPU: 2.8 Ghz Er det ikke et generelt problem med barebone at det er ganske skralt med strømforsyning? Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 vist du ikke skal bruke den til overklokking ville jeg sterkt vurdert en socket 754 athlon64 3000+. Du bør beskrive hvilket bruk pcen skal brukes til. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Bruken inkluderer spill som vel sier det meste, det trenger en litt kraftige saker her og der. Ellers det "vanlige", surfing og slikt. Ser det er mange Shuttle-modeller i prisguiden, er de mest stabile? Ser f.eks. på Shuttle ST61G4 og Shuttle SN85G4. Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvis du skal ha P4-system så er Soltek Qbic 3401 ganske fin, bråker lite, har god plass og har 250W strømforsyning De selger den på PSdata Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Et nForce3 basert oppsett ville jo vært bra, skjønt VIA sine oppsett skal yte bedre til Athlon 64 (fant ingen Barebones med VIA-chipsett). Forøvrig skulle man nesten tro at du skrev "hjelpeløs jente" fordi du får mer hjelp da? (Slik som foreks Stine_ sitt 'ny pc' post) Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 off topic....Har en følelse av at noen gjør narr av meg her Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg sier som Rivaldo angivelig sa etter filmingen i VM: "Dette er et listig spill hvor det gjelder å være slu". Men som nevnt her, OFF TOPIC! Er det noen som har en butikk å anbefale som sannsynligvis blir billigst i sum? Det hjelper jo lite om EN av komponentene er billigst på prisguiden når en skal ha masse komponenter. Er det bare å ty til gamle Komplett igjen..? Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Der måtte jeg neste le en smule... MU HA HA HA HA... Tenkte det samme med en gang jeg oxo. Se leste a det oxo... Seriøst bra... Hehe... Det var jo derfor du gjorde det, eller hva stine? Og FranzJosef ox for den saks skyld? Eller hva sier dere jenter? Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg ER ikke jente engang. Men "Hjelpeløs" er det en annen kødd som har lagt til.. Morsomt, men hyggelig om vi kan holde oss til spørsmålet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg