startelver Skrevet 26. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2021 Tar med søndag med en gang : Glimt hjemme mot Stabæk, her blir det nok en knusende seier etter tapet mot Molde sist. Prøver Glimt + o 2.5 mål i kampen : @1.70 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 11 hours ago, startelver said: Dagens dobbel: Italia vinner + Danmark DNB @2.11 Begrunnelse: Her mener vi at Italia bør greie å slå Østerrike 9 av 10 ganger og da skal det være en gavepakke. Wales- Danmark er mere åpen, men tror ihvertfall danskene ikke taper før full tid. Hahahaha Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Dette var en stygg ripe i lakken. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 26. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2021 1 hour ago, Sir Ale said: Hahahaha Hvorfor ler du ? Italia vant jo ? Lenke til kommentar
startelver Skrevet 26. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2021 Synes det er veldig mange mobbere her og det må moderator snart sette en stopper for. Heldigvis er det snart slutt på skrivesperren. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 27. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2021 On 6/26/2021 at 11:44 AM, startelver said: Prøver Glimt + o 2.5 mål i kampen : @1.70 Dette var en gavepakke, Glimt kan du stole på, ihvertfall mot dårligere lag. Da er vi på rett vei igjen ! Lenke til kommentar
startelver Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2021 Dagens dobbel : Molde seier + Glimt DNB : @1.70 Lenke til kommentar
startelver Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2021 Ja selv gardering på Glimt gikk ikke, burde vel tatt med at de mangler midstopperparet sitt og sliter med flere skader. Da tar vi en pause her inntil videre og oppfordrer andre til å overta. For flere gode tips anbefales VGD sin tippetråd. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2021 Ser ut som vi fortsetter oddstråden her, da det virker som VGD har kollapset. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Tromsø- Rosenborg under 2.05. Odds 1.90. Grunnen er at RBK spiller borte og ikke scorer mange mål 1 Lenke til kommentar
startelver Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2021 Er alltid litt forsiktig når det gjelder underspill men takk for tipset. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2021 Virker som Betsson har driti på draget. Det stod at Arsenal spilte mot Staffon Rangers, men det er da selveste Rangers som spiller hjemme mot Arsenal. Jeg fikk satt et spill på Rangers DNB på liveoddsen til @2.20 . Akkurat nå leder Rangers 1-0 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
startelver Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2021 1 hour ago, Dask meg med en pakke salami said: Hvordan gikk det? Det endte med uavgjort og pengene tilbake ! Venter i spenning på flere tips. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Ser ut som det er bare odds hittil. Lenge siden jeg har spilt nettpoker. Hvor spiller folk poker nå, uten å måtte sende penger med brevdue til sør-øst Afrika først.. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2021 (endret) 7 hours ago, Trene Arnholdt said: Lenge siden jeg har spilt nettpoker. Hvor spiller folk poker nå, uten å måtte sende penger med brevdue til sør-øst Afrika først. Går fint å sette inn penger via en tredjepartsleverandør. Betsson, Unibet, Pokerstars er alle åpne for norske spillere. Selv bruker jeg MuchBetter mastercard for overføringer til og fra, fungerer som en slags wallet. https://muchbetter.com/no/muchbetter-mastercard/ Endret 18. juli 2021 av startelver 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå