startelver Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg ser dette forumet mangler et oddsforum, så tenkte å starte opp det i en egen tråd. Det er mange gode spill og tilbud hos bookmakerne som vi kan dele her og kanskje vinne litt / tape litt sammen. 2 Lenke til kommentar
startelver Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2021 La oss starte med noen tips til kveldens kamper Slovakia - Spania under 2.5 mål : @2.25 hos Betsson Begrunnelse: Dette er en kamp Spania skal vinne, men de har bare scoret 2 mål på 2 kamper og med mindre SLovakia kollapser helt ser jeg ikke mange mål i denne kampen, tipper Spania vinner som de vil 1-0 / 2-0 Portugal - Frankrike Under 0.5 mål til pause : @2.70 Betsson Begrunnelse: Begge lag går videre uansett resultat her, det er veldig sterke lag som møtes men det kan ofte bli et antiklimaks . I 2020 da disse to møttes ble det 0-1 og 0-0. 0-0 ble det også da de møttes i EM 2016 finalen Lenke til kommentar
startelver Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2021 3 hours ago, startelver said: Slovakia - Spania under 2.5 mål : @2.25 hos Betsson Begrunnelse: Dette er en kamp Spania skal vinne, men de har bare scoret 2 mål på 2 kamper og med mindre SLovakia kollapser helt ser jeg ikke mange mål i denne kampen, tipper Spania vinner som de vil 1-0 / 2-0 Det var en kjempebom, i teorien hørtes det ut som et bra spill, men når Spania fikk hull på byllen balet det på . Men vi har en sjanse igjen i kveld. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2021 Da kansellerer vi alle spill i dag- Nye sjanser i morgen Lenke til kommentar
startelver Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2021 Da fortsetter vi oddstråden igjen , det var mange oddseksperter som trodde på få mål , men det motsatte skjedde. Vi får holde oss til den hjemlige serien denne gangen. Dagens dobbel var en stor suksess på VGD og vi fortsetter i samme sporet her . Dagens Dobbel: Bodø/Glimt - Molde : H DNB (pengene tilbake ved U ) + Odd - TIL H (DNB) @2.16 Begrunnelse: Molde er sterke, men Glimt er enda sterkere på hjemmebane, Odd er også i ferd med å finne formen. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2021 Det var litt tidlig å tenne lys før kampene er spilt? Lenke til kommentar
startelver Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2021 (endret) 6 hours ago, startelver said: Bodø/Glimt - Molde : H DNB (pengene tilbake ved U ) + Odd - TIL H (DNB) @2.16 Da kan vi konstatere at Glimt taper hjemme for første gang på 2 år. Hjemmestatistikken måtte ryke før eller senere, synd det skjedde i dag. Odd derimot knuste TIL. Vi kommer sterkere tilbake. Endret 24. juni 2021 av startelver Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 startelver skrev (14 minutter siden): kommer sterkere tilbake Skal jo ikke så mye til:) Lenke til kommentar
startelver Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2021 Vi har så vidt startet, regnskapet kan vi gjøre opp om 4 uker ++ Burde kanskje spilt Odd som single. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2021 Spill nummer 3 : Kampen er ikke før om 2 dager men legger det ut nå før oddsen synker, Italia - Østerrike : Her vinner Italia. Odds @1.55 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 startelver skrev (7 minutter siden): Her vinner Italia. 100 kroner? Lenke til kommentar
startelver Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2021 Du kan spille med den innsatsen du vil. Hadde jeg vært deg hadde jeg satset en tusenlapp. Italia er i storform. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 startelver skrev (25 minutter siden): Du kan spille med den innsatsen du vil. Hadde jeg vært deg hadde jeg satset en tusenlapp. Italia er i storform. Handler ikke om min innsats. Prøver bare å henge med på "regnskapet" ditt. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2021 Den er grei Bønna, visste ikke hvem du var. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 25. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2021 (endret) Folkebettet som Kronos har kommet med er denne gangen LSK. Som kjent spiller LSK mot RBK i dag, og comebacket til LSK etter at Geir Bakke tok over styringen ser bedre og bedre ut. I utgangspunktet en åpen kamp men vi går for LSK DNB til @ 2.00 . Da får du pengene tilbake ved uavgjort. Lykke til! Endret 25. juni 2021 av startelver Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Bra tips. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 25. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2021 9 hours ago, startelver said: I utgangspunktet en åpen kamp men vi går for LSK DNB til @ 2.00 . Takk for den ja, da er vi på vinnersporet igjen. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 29 minutes ago, startelver said: Takk for den ja, da er vi på vinnersporet igjen. Grattis, startelver. Du skal ha cred for den. Hadde U/B på en 200 kr-bong jeg, så det ble spill ut her. 1 Lenke til kommentar
startelver Skrevet 26. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2021 Dagens dobbel: Italia vinner + Danmark DNB @2.11 Begrunnelse: Her mener vi at Italia bør greie å slå Østerrike 9 av 10 ganger og da skal det være en gavepakke. Wales- Danmark er mere åpen, men tror ihvertfall danskene ikke taper før full tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå