filendrevisninglogg Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Hei. har hatt første skriftlige eksamen på jus. Jeg fikk D. Noen jurister/jusstudenter som har mulighet til å gå over besvarelsen min? Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Be om begrunnelse for resultatet! Er så lenge siden jeg tok første året på jussen at jeg ikke tror jeg er så mye til hjelp. Men kan prøve å hjelpe deg hvis du sender oppgavetekst og besvarelsen til meg 😊 1 Lenke til kommentar
filendrevisninglogg Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2021 Pepsimax94 skrev (13 minutter siden): Be om begrunnelse for resultatet! Er så lenge siden jeg tok første året på jussen at jeg ikke tror jeg er så mye til hjelp. Men kan prøve å hjelpe deg hvis du sender oppgavetekst og besvarelsen til meg 😊 Prøv å send meg melding, så skal jeg se om det er mulig å svare jeg kunne ikke sende deg melding Lenke til kommentar
filendrevisninglogg Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2021 evt. legge igjen e-posten din her Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Vil bare nevne at nye brukere ikke kan sende PM-er med en gang, dette for å forsøke å forhindre spamboter å gjøre ugang. Jeg vil også anbefale og ikke legge ut e-post eller noe annen identifiserende informasjon. Så hvis noe kan offentliggjøres så kan det legges ut her, hvis ikke så må man dessverre vente 1 ukes tid(tror jeg) før begrensningene fjernes. Lenke til kommentar
filendrevisninglogg Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2021 E-post: [email protected] Lenke til kommentar
filendrevisninglogg Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2021 Pepsimax94 skrev (4 timer siden): Be om begrunnelse for resultatet! Er så lenge siden jeg tok første året på jussen at jeg ikke tror jeg er så mye til hjelp. Men kan prøve å hjelpe deg hvis du sender oppgavetekst og besvarelsen til meg 😊 Send bare e-post til [email protected], så sender jeg over Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg sendte nettopp en mld til filendrevisninglogg, og det gikk an for meg hvertfall, så er kanskje mulig for hen å svare på den. Hvis ikke jeg får noe svar der, kan jeg sende en e-post, ikke noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå