mandela Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Min bror har noen sinnsyke problemer med et buggete nforce matx asus socket a hk etter at han satt inn et radeon 9000 pro VIVO. Alt fra krasj til at winampen forsvinner etter 1 minutts avspilling og at det er umulig å installere nyere radeon drivere (får beskjed om at kortet trenger standard vga driver for å kunne installere radeon-drivere (?) ) lurer derfor på å bytte hovedkort (som har vært til test hos psdata, hadde helt andre problemer med det kortet under et annet oppsett, fikk det tilbake fra psdata uten at de fant feil..) hvilket socket a via chipset er å anbefalle i kombinasjon med radeon 9000 pro VIVO (og andre radeon kort)? Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) hvilket socket a via chipset er å anbefalle i kombinasjon med radeon 9000 pro VIVO (og andre radeon kort)? Av VIA chipset har jeg kun hatt KT333 som fungerte utmerket med Radeon 9X Endret 7. januar 2004 av sheriff Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 KT400 funket ikke med mitt 9700 pro... Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Etter det jeg vet så har mange ASUS hovedkort en del problemer med ATI baserte skjermkort, uten at jeg vet hvorfor. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) selv har jeg KT400 på en pc med radeon8500 og aldri opplevd problemer, gjelder det kun radeon9700 tro? edit: har vurdert å kjøpe et EPoX EP-8KMM3i : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Endret 7. januar 2004 av heraldo Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 edit: har vurdert å kjøpe et EPoX EP-8KMM3i : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Har du tenkt å bruke det integrerte skjermkortet istedenfor R9000 pro'en? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 nei, men broder'n har et mini-tower kabinett og jeg finner ingen matx kort UTEN vga Lenke til kommentar
Lac Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hadde problemer med KT400 og Radeon 9200, men bytta ut ati med gf ti4800 se, så funka alt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå