akelbo Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Gearbox feiret med første glimt av Claptrap fra filmen. Innspillingen av Borderlands-filmen er ferdig Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Kult! Visste ikke om denne. Filmatiseringer av spill er jo litt hit-and-miss, men krysser fingrene! Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Med tanke på den gjennomsnittlige kvaliteten på "spillfilmer" så har jeg ikke mye håp. Men det betyr vel at det også skal lite til for at jeg blir positivt overrasket, for å sette en mer optimistisk vri på det. 4 Lenke til kommentar
kilimanjar0 Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Cashgrab + masse pr rundt BL-franchisen. Tipper Gearbox tjener på dette. Er det noe de kan er det absurd humor, så dette kan bli gøy uansett. Kunne godt tenkt meg et nytt BL-spill bygget på litt mer moderne visuell stil, med RT og en stor åpen verden (ikke områder med lading mellom). Selv om stilen er ganske kul er det store rom for forbedringer. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Det kan neppe bli verre enn filmatiseringen av Robocop 3. Lenke til kommentar
Erlho Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Styrer nok unna denne.. Fikk nok av Claptrap i spillet! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Med Eli Roth bak spakene ka jo dette bli en herlig splatter med mye svart humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå