zaico Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Får håpe asus kommer med noen råe nforce3 kort! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Så lenge kilden er The Inquirer, så velger jeg å ta dette ryktet med en stor klype salt. Samme. Men hadde jo vært trist om det stemte! Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Da kan vi vel få noen fete abit skjermkort basert på ati sine brikker, som 1 lyspunkt iallefall Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Da kan vi vel få noen fete abit skjermkort basert på ati sine brikker, som 1 lyspunkt iallefall Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Skal være SIS som er brikken i chipset nå... Lenke til kommentar
blackcom Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kan noen her forklare meg hovedforskjellen mellom NF7 v2 og AN7? Begge brettene har jo samme brikkesett og de samme tingene. AN7 er dyrere på komplett.no men det virker som "alle" her liker NF7 over alt... Lenke til kommentar
mago Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Side-by-side table comparison of AN7 and NF7-S should serve to shake out the differences. http://www.hexus.net/content/reviews/revie...XJsX3BhZ2U9Mg== Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Kan noen her forklare meg hovedforskjellen mellom NF7 v2 og AN7?Begge brettene har jo samme brikkesett og de samme tingene. AN7 er dyrere på komplett.no men det virker som "alle" her liker NF7 over alt... Hvis jeg ikke tar helt feil så er forskjellen at Abit AN7 er basert på en versjon av nForce 2 Ultra 400 som har innebygd S-ATA kontroller i southbridgen, mens NF7-S har S-ATA kontroller som er ettermontert av Abit selv. Også en liten oppdatering på lydfronten. Mener det var slik. Endret 8. januar 2004 av Cappo Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Damn Abit NF7 er jo bare et kongekort da. Har bygd et par PC'er medd et, og er definitivt på topplassen over nFORCE2 kort for min del. Lenke til kommentar
blackcom Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kan noen her forklare meg hovedforskjellen mellom NF7 v2 og AN7?Begge brettene har jo samme brikkesett og de samme tingene. AN7 er dyrere på komplett.no men det virker som "alle" her liker NF7 over alt... Hvis jeg ikke tar helt feil så er forskjellen at Abit AN7 er basert på en versjon av nForce 2 Ultra 400 som har innebygd S-ATA kontroller i southbridgen, mens NF7-S har S-ATA kontroller som er ettermontert av Abit selv. Også en liten oppdatering på lydfronten. Mener det var slik. Men hva er det som liksom er regnet som "best" da? -innebygd S-ATA kontroller i southbridgen eller -S-ATA kontroller som er ettermontert av Abit selv? Hvilket at disse to alternativene vil være det beste dersom man trenger størst mulig båndbredde på PCI bussen?? (Driver mye med hardiskrecording og musikk der hardware krever mye av PCI bussen) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...05_1_XP,00.html Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det ser ut som ABIT kommer til å produsere HK med nForce3 250 http://www.xbitlabs.com/news/mainboards/di...0109114807.html Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ettersom Hardware.no ikke fulgte opp på denne saken, så får jeg gjøre det da Abit og Nvidia har nå ryddet uenighetene seg i mellom av veien: http://www.theinquirer.net/?article=13835 "Abit Nvidia partnership stays "as strong as ever" with "established plans for further growth"." Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jepp og abit har også sluppet et 9800xt kort. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Lurer på om det blir en god klokker,her er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå