Tfosheim Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ABIT og NVIDIA skiller lag? Personlige problemer på toppnivå i selskapene gjør at ABIT og NVIDIA går hver sin vei. Dermed ser det ut til å være slutt på NVIDIA-produkter fra ABIT. Les artikkelen her Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe,, det gir egentlig blaffen i. Men synd for ABIT Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 argh! Da kan vil vell si forvell til noe som minnet om NF7 til 939 og 754,jeg som hadde håpet på et HK som var ekstremt på overklokking. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det er virkelig synd ja... Abit har/hadde alerede planer om et nforce kort til athlon 64 (kn8-max3)(har sett bilde, men husker ikke hvor), som det da sansynligvis ikke blir noe av... Igjen, * * ... Dritt-nVIDIA, dritt-ABIT! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hmm. meget interessant. kanskje de begynner med ati produkter !! lager en nf7 (klone) basert på en atibrikke ? det hadde vært noe det ! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Litt idiotisk da, Abit var liksom über dominante på overklokking i lag med nforce 2 chipsettet - og når dei går over til VIA (?) så kan vel ikkje den trenden holde seg nei... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det er virkelig synd ja... Abit har/hadde alerede planer om et nforce kort til athlon 64 (kn8-max3)(har sett bilde, men husker ikke hvor), som det da sansynligvis ikke blir noe av... Igjen, * * ... Dritt-nVIDIA, dritt-ABIT! jeg søkte,og det kan virke som det du sier stemmer,veldig synd! Får håpe ati kan kline til med noe da,men jeg ser for meg at å gå inn i brikkesett industrien og toppe tronen med en gang er noe vanskelig.Men ikke vet jeg hva ati sitter med har ikke jeg peiling på,vi får bare håpe. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 nf7-s v2.0 er det beste hket jeg hittil her hatt. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Forferdelig trist er min eneste kommentar... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 argh!Da kan vil vell si forvell til noe som minnet om NF7 til 939 og 754,jeg som hadde håpet på et HK som var ekstremt på overklokking. Det blir ikke borte med en gang. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Synd, likte Abit veldig godt som nforce produsent. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er det derfor nvidia lanserer et nForce 3 kort selv?? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er det derfor nvidia lanserer et nForce 3 kort selv?? hmm.. det har jeg ikke sett... URL? ABIT har i tillegg lenge vært en eksklusiv grafikkpartner for NVIDIA, men skal i det siste hatt planer om å gå over til å bli "agnostisk" - og legge ATI-kort til i porteføljen deres. Men dette skal i følge The Inquirer ikke være årsaken til bruddet mellom selskapene. Tåpelig! Men trist er det.. men vi får bare håpe at ATi kommer med noen gode brikkesett og inngår avtale med Abit Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Julebord som er skyld i dette eller? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) HER Endret 7. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jamme bra det beste HK'et til Athlon 64 heter Abit KV8-MAX3 og er basert på K8T800 fra VIA. Ellers er det fryktelig teit, råere kort til Socket A enn Abit NF7/NF7-S skal du jamme lete lenge etter! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Er det derfor nvidia lanserer et nForce 3 kort selv?? Huh? Finner ikke nVidia under listen med manufacturers jeg men. Ikke finner jeg noe annet som skulle tilsi at nVidia skulle lage kort selv. Endret 7. januar 2004 av Cappo Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Så lenge kilden er The Inquirer, så velger jeg å ta dette ryktet med en stor klype salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå