Zhivago Skrevet 18. september 2021 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) Conor Coady mfl Wolves-insidere har tatt ut jimenez fra fantasylagene sine og erstattet han med Hwang. Typisk min flaks hvis han blir droppet uken etter at jeg tok inn han og DCL. Edit; Han starter. Gud og spaghettimonsteret har ikke latt meg i stikken Endret 18. september 2021 av Zhivago Ny informasjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2021 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) Trent spiller derimot ikke pga sykdom. =/ Toney på benk har man å. =/ Endret 18. september 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
JUL Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Vurderer Antonio som kaptein denne runden. Antonio har fått hvilt en runde pga. rødt kort. Før det ble det 4 mål og 4 assist på tre kamper. I tillegg møter de Leeds som har sluppet inn 12 mål så langt. Spesielt valg med Ronaldo og Salah på laget🤔? Salah møter Brentford som kun har sluppet inn 2 (!) og Ronaldo møter Villa som har sluppet inn 7. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Dårlig runde for mange, fornøyd med 46 poeng og Antonio kaptein. United slipper inn nok en gang. Ut med Shaw som kanskje er skadet og ikke leverer assist som forventet, inn med Cancelo. De har Liverpool i neste, men slipper ikke inn mål uansett ser det ut som. Fikk han også til 6,0, stiger sikkert i pris også nå som han har flest poeng av forsvarere i spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Møkklei fantasy nok en gang. Nada går min vei, Pogba og Ronaldo 2p per, Lukaku 0 mål siden jeg henta han, bare skader på alt å alle og fuckings Milner foran Tsmikas mot city? LOL Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 minutter siden): Møkklei fantasy nok en gang. Nada går min vei, Pogba og Ronaldo 2p per, Lukaku 0 mål siden jeg henta han, bare skader på alt å alle og fuckings Milner foran Tsmikas mot city? LOL Ikke noe gikk noens vei denne runden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Sexylubb1 skrev (4 minutter siden): Ikke noe gikk noens vei denne runden. Mine motstandere i h2h så =( Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (7 minutter siden): Mine motstandere i h2h så =( Alt er relativt? Tror jeg er beste laget i min jobbliga denne runden. Under 40 poeng så langt (Salah og Jota igjen, men "alle" har Salah). Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Fantasy går så veldig jævlig i år😂 Lenke til kommentar
JUL Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Dårlig her og. Trøsten er at det jevnt over er dårlig for alle innenfor topp 1 million. Er det noen av dere som hører på podcast rettet mot FPL? Har begynt med pendling igjen, så tips mottas gjerne. Ikke det at det hjelper meg stort basert på historikken. De sesongene jeg har hørt podcast har ikke skilt seg nevneverdig fra de uten 🤔 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Wildcard fc er underholdende. Lenke til kommentar
bivalmsi Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 (endret) Fantasyrådet kan anbefales Endret 4. oktober 2021 av Gamer98 Lenke til kommentar
JUL Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Takk, sjekker ut Wildcard FC, ser første episode er med Tørnquist. Han pleier å være stas. Fantasyrådet har jeg hørt tidligere. De rotet litt med oppdateringen under covid-perioden i fjor og litt ukritiske til mange bytter samtidig som de hele tiden skal jage. Blir ikke spesielt god fantasyspiller av det 😆 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 2 stk som starter på benken og to som ikke er i troppen/kom innpå. Ouch. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Glemte endre laget og i motsetning til forrige runde starter nå alle og holder de 21 poengene på innbytterplass 2 og 3 ute av oppstillingen. Når det er sagt så hadde nok ikke så mye vært anderledes utenom at Livramento sikkert hadde vært inne. Evt på innbytterplass 1. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Beste runde så langt i år 106 poeng, men hardt som united-supporter med 69 poeng fra Pool-spillerene (Salah, Jota, Trent) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Armstrong med målpoeng i 2/2 kamper etter jeg droppa ham. Også selvsagt ikke tenkt over fredagskamp, som vanlig. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 West ham med 7 mål på to siste. Antonio spilt 180 min, null må og assist! Ellers fornøyd med runden Trossard, Trent og Cancelo gjør at jeg bikker 60 poeng. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Skulle høste litt poeng kjørte auba som kaptein ettersom få har han. Først assist som ble offside, straffebom og gult kort. -2 takk for i dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 JUL skrev (20 timer siden): West ham med 7 mål på to siste. Antonio spilt 180 min, null må og assist! Ellers fornøyd med runden Trossard, Trent og Cancelo gjør at jeg bikker 60 poeng. Foster på benken og sanchez i laget her. Så det. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå