Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Lukaku? Lenke til kommentar
Zhivago Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Lukaku blir veldig spennende på dagens Chelsealag. Kane i City blir også ekkel å gå uten hvis han joiner Pep Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Visa-capa Kane seff, og så spiller han ikke... Skulle egentlig gjøre om til Fernandes men glemte å save... ikke fornøyd med meg selv så langt.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Visekaptein har ingen funksjon om kapteinen spiller. Men om kapteinen ikke spiller, så blir visekapteinen den spilleren som du får dobbel poengscore på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 6 poeng på salah er ikke så bra. Takk og lov for Trent. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Glemte gjøre noe med laget etter byttet jeg gjorde sist helg. Salah cap 😪 men det har sikkert fryktelig mange andre og. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Deilig med 9 poeng på både Trent og Tsmini. God start Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Kjipt med Salah da. Hadde ham som kaptein jeg og. Men vurderte Gundogan så det kunne gått enda dårligere. Kjipere er det at jeg glemte å bytte keeper og har Gauyta(?) på benk med 10 poeng... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 cappa Salah jeg og, tabbe! Lenke til kommentar
Zhivago Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Var vel ikke mange som traff med kapteinen denne runden. Noen med mahrez eller MoyesBoyz Cap her? Superfornøyd med 196 poeng de to første rundene, usikker på om jeg skal gjøre et kjedelig bytte i forsvaret eller et spennende bytte lenger frem. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Antar de fleste hadde Bruno/Salah. Vurderer Antonio som (C) i runden nå da Liverpool har vanskelig kamp og United har Wolves som de ikke har allverdens tak på. Har Firminio på laget og 2,0 i banken. Vurder -4 for bytte, siden han kun har brukes som innbytter så langt og det møter Chelsea. På den andre siden, er det i slike kamper han starter? Endret 25. august 2021 av JUL Lenke til kommentar
Zhivago Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Godt mulig at Firmino starter siden Chelsea er en vanskelig motstander. Men Firmino er en klassisk felle i fpl imo. Det finnes bedre og billigere alternativer på andre lag/liverpool. Ville ikke nødvendigvis hittet han ut, men han er rett og slett dårlig value for pengene Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Hvorfor ha Firmino over Jota? Lenke til kommentar
JUL Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Tanken var at han var det billige alternativet i trioen jeg trodde skulle starte for Liverpool, som hadde ett greit program i starten av sesongen. Når det viser seg at Jota starter i trioen skulle jeg selvfølgelig hatt han i stedet. Uenig i at han er dårlig FPL materiale til 9,0, så lenge han starter🙄. Han scorer jevnt over 150 poeng siste fem sesonger og leverer en del assist selv om det ikke blir så mange mål. I samme kategori er det ingen som er like stabile (Cavert lewin, Cavani, Lacazett, Werner, Martial, Jesus, Ings). Da må man opp til Vardy og Kane som koster en del mer. Eventuelt kan man prøve seg på Aubameyang som er 2,0 billigere enn i fjor. Og det er det jeg gjør etter research til denne posten, sjekket programmer til Arsenal og det ser gunstig ut etter neste runde. Endret 26. august 2021 av JUL Lenke til kommentar
Zhivago Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Høres litt ut som du har bestemt deg på forhånd angående Firmino. Han glimrer imidlertid med sitt fravær i majoriteten av lagene rundt top10k, og hver sesong vil det alltid være 2-3 billigere spissalternativer som får like mye/mer poeng. Behold han på bekostning av resten av laget og en middelmådig poengsum Lenke til kommentar
JUL Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Som jeg skriver byttes han i Auba etter kommende runde. Jeg kan ikke ha han når han ikke starter kampene. Også enig at det er vil være 2-3 bedre alternativer i løpet av sesongen, men hvem av de 20 alternativene det blir er vanskelig å vite før godt ut i sesongen. Så det blir veldig etterpåklokskap. Som "billigspiss" har jeg truffet godt på Antonio så langt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) JUL skrev (11 minutter siden): Som jeg skriver byttes han i Auba etter kommende runde. Jeg kan ikke ha han når han ikke starter kampene. Også enig at det er vil være 2-3 bedre alternativer i løpet av sesongen, men hvem av de 20 alternativene det blir er vanskelig å vite før godt ut i sesongen. Så det blir veldig etterpåklokskap. Som "billigspiss" har jeg truffet godt på Antonio så langt. Det som er rart er at du bruker en Liverpool-plass på Firmino når det finnes 5-6 bedre valg. De er riktignok ikke spisser. Men det er jo godt mulig han starter mot Chelsea. Endret 26. august 2021 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
JUL Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Tja, har både Salah og Trent i tillegg. Robertson er skadet. Mane mener jeg er for dyr, og Jota trodde jeg skulle være innbytter. I tillegg er det mye mer snacks i Fantasy på midtbanen enn spissplass. Kjører 3-5-2 med backer i forsvar (Trent, Shaw, Cresswell) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Ok, om du trodde det er det jo litt mer forståelig. Jeg hadde inntrykk av at det var opplagt at Jota kom til å starte. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Er nok påvirket av å ha sett mest toppkamper der Firminio har startet (og gjort en god jobb i disse). Hvis Jota er foretrukken er han jo ett varp til 7,5 når de to andre i trioen koster 12,0 og 12,5. Får se om det blir wildcard allerede første landslagspause. Hva er fair pris på Ronaldo som toppspiss på City? 14,5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå