Frugy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hei Har sett at det finnes to DC klienter, en som heter DC og en som heter DC(++). Er det noen forskjell på disse? Noe jeg skal styre unna? Hva er best? Takker for svar Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Styr unna vanlig DC. DC++-klienten er: 1) Lettere i bruk (LANGT mer intuitiv). 2) Mer funksjonell. 3) Fri, lisensiert under GPL. 4) Mer effektiv. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Vil nok anbefale dc++. Liker det mye bedre enn dc. Enklere og mer effektiv... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Eller bruk oDC. En forbedret utgave av DC++ clienten! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 eller hva med Reverse Connect DC++? det er DC++ med følgende oppdateringer: *secure user identification to anti leechers *search by file hash *multiple sources download simultaneously *memory mapping files Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hmmm, høres ut som at jeg må ta en titt på det der Reverse-opplegget. Multisource-download er det jeg har savnet mest av alt i overgangen fra WinMX/Kazaa til DC Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hovedforskjellen mellom "vanilla" DC og DC++ er muligheten til å være tilkoblet mange hub'er (servere) på en gang. OG når man så søker, søker du over alle hubene du er tilkoblet. For å begrense antallet folk som bare joiner 1000 servere og søker, har de aller fleste serverne en regel som sier "2 open slots per server". Scripts på servern detekterer hvor mange servere du er kobla til, og man må ha 2 åpne slots for hver server. Mao. joiner du 1000 servere må du ha 2000 åpne slot'er. Og da kan du faktisk ha 2000 potensielle som downloader fra deg samtidig. Ikke særlig ideelt. Men DC++ banker standard DC for litt mer "avansert" bruk. Lenke til kommentar
Mannn28 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvor kan jeg finne DC++?? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvor kan jeg finne DC++?? www.google.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå