Gå til innhold

E 700 koder er farlige for mobilen!

Anbefalte innlegg

Helt sikker.

Mobilen blir ikke ødelagt, men lydene blir svake og hvis jeg prøvde å ta på høyeste lyd på volumknappen så forsvant lyden.

Ringetonenlyden er lik uanz hvilken styrke den knappen på siden er dah! det er en volumknapp for samtale volum....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt sikker.

Mobilen blir ikke ødelagt, men lydene blir svake og hvis jeg prøvde å ta på høyeste lyd på volumknappen så forsvant lyden.

Ringetonenlyden er lik uanz hvilken styrke den knappen på siden er dah! det er en volumknapp for samtale volum....

Nå du hører på ringetonene kan man bruke volumknappene til å justere lydene på dem mens du hører på dem. Da var det svakt.

Og når noen ringte eller sendte melding selvom jeg hadde på full ringevolum som man justerer på ringetoner menyen, var lyden svak.

Lenke til kommentar
Litt off topic, men satser på at det går: Det med msn er ikke BARE piss. Hvis [email protected] elller noe lignende vil legge deg til og du godtar får du virus... ( den prøver faktisk mellom 21 og 24..)

Altså...

Har det SKJEDD med deg? Og hvorfor akkurat den adressen, og HVORDAN funker det? De der "legg til bruker" greiene er så lite logisk igrunnen. Og den adressen du kom med er en annen enn den jeg har hørt.

Altså, sitter du på MSN og legger til en bruker, så er det eneste du tillater at brukeren skal kunne kommunisere med deg. Som på IRC f.eks. Du får ikke virus av å være på IRC såfremt du ikke faktisk MOTTAR noe.....

Er det noen med inngående kunnskap på akkurat dette, som kan forklare? Er litt off-topic men....

Jeg har ikke peil på hacking og virus osv, men 2 stk jeg kjenner har lagt til noe lignende mailen jeg skrev og de har fått virus...(den sletter noe så ikke pc'n starter igjen) Den har prøvd å legge til meg også, men jeg sier selfølgelig ikke ja! (Alle har vært mellom 21 og 24)

Hakke peil på hvordan det funker jeg ass...

Lenke til kommentar
Litt off topic, men satser på at det går: Det med msn er ikke BARE piss. Hvis [email protected] elller noe lignende vil legge deg til og du godtar får du virus... ( den prøver faktisk mellom 21 og 24..)

At folk aldri lærer... For n'te gang: Dette er bare sludder og pølsevev. Det er ikke sånn ting funker!

:no:

Hva skal det bli av verden?

bfisk

Lenke til kommentar
Hvis det kommer under brukerfeil slik at man ikke får igjen på garantien så tør ikke jeg gjøre detr på min (fremtidige) E700...

har ikke du tenkt å kjøpe ST55 da ???

Jo men så leste jeg testen på amobil og fant ut at den ikke var noe for meg. Det jeg " så i" St55 finner jeg oxo i E700 for å si det sånn. Siemensen skulle visst være fæle greier å sende melding med og det gjør jeg hele tiden..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...