TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 (endret) Hei, jeg lurer på om det er mulig å skru av dette (det som er markert i rødt i bilde nr.1) for godt, at de ikke kommer opp i det hele tatt? 🤔 Jeg liker ikke at YT lager en spilleliste av videoer som jeg liker, vil heller lage dem selv. Nytter ikke å trykke ikke intresert (se bilde nr.2 markert i rødt), de spillelistene kommer stadig opp. 😒😒 Bilde nr.1 Bilde nr.2 Endret 21. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 Hvis du trykker "ikke anbefal denne kanalen" da? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2021 (endret) Hva f'en mener du med det @Tako? 🙄 Endret 21. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Hva f'en mener du med det @Tako? 🙄 Det kommer jo opp som et alternativ sammen med "ikke interessert". Det er hva jeg f`en mener med det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2021 Tako skrev (3 minutter siden): Det kommer jo opp som et alternativ sammen med "ikke interessert". Det er hva jeg f`en mener med det. Hvor i svarte ser du "ikke anbefal denne kanalen" knappen på bilde nr.2? 😳😳 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (20 minutter siden): Hvor i svarte ser du "ikke anbefal denne kanalen" knappen på bilde nr.2? 😳😳 Jeg kunne fortalt deg hvordan blokkere/hindre fremtidig anbefaling hvis det alternativet ikke kommer opp ved videoen. Men det gidder jeg ikke siden du er så frekk i kjeften. Google it. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2021 Tako skrev (6 minutter siden): Jeg kunne fortalt deg hvordan blokkere/hindre fremtidig anbefaling hvis det alternativet ikke kommer opp ved videoen. Men det gidder jeg ikke siden du er så frekk i kjeften. Google it. HÆ!! 😳 Hva feiler det deg? Stått opp feil siden av senga? Jeg har ikke vært frekk med deg. 😒 Gå og ta deg en bolle. Og forresten virkelig takk for hjelpen dud dud. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2021 Er det noen andre som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå