Gå til innhold

Skal kjøpe nytt 3D Kort

StianGH

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har tenkt å kjøpe et nytt 3D kort. Det må ikke overstige 2000kr :thumbdown: . Noen forslag?

Jeg skal spille med det og vil helst at Half-Life 2 skal gå optimalt. Kommer du med anbefalinger, så kan du legge til en link med informasjon og hvorfor du anbefaler dette (sikkert pga spillingen min?).

Jeg skal bytte tilbake mitt FX 5600, 256Mb.

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, hvis prisen ikke må overstige 2000-kr og di vill kjøre half-life optimalt så må du nokk lete litt rundt og se om du finner dehg noen brukte Ati radeon 9700pro. ellers så kan du jo kjøpe eventuellt 9500pro eller 9600pro/xt (9500pro yter bedre en 9600pro). men half-life vill nokk ikke gå optimalt med et fra 9600-serien, kommer litt an på mannen maskinvare også

som jeg ser i profilen din så kjører du en celeron 2.4-prosessor, den vill absolutt ikke takkle hl2 på optimale(beste) innstillinger

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg kansje formulerte litt feil i første post :blush: .

Det jeg mente med optimal var med tja, 1024 x 768 32bit, ingen eyecandy og ingen AA & AF.

Jeg vil helst ha mest FPS for pengene...

Jeg er litt frustrert da jeg ikke kan komme inn på komplett. Kan du gi meg navnet på "denne" og "denne"?

Skal prøve å fixse dette med komplett (bruker Opera 7.20)

Endret av StianGH
Lenke til kommentar
do gal?? :p

selv de beste kortene fra nVidia kjører HL2 like dårlig som en 9600xt!!!

ingen vits i å kjøpe dagens kort nå for å spille kommende HL2.

SORRY! bomma på det med HL2! Seffeølgelig kan du ikke ha nvidia (som det ser ut nå) for max ytelse i hl2. 9800 pro er nok det beste pris/ytelse...

Lenke til kommentar
do gal?? :p

selv de beste kortene fra nVidia kjører HL2 like dårlig som en 9600xt!!!

ingen vits i å kjøpe dagens kort nå for å spille kommende HL2.

SORRY! bomma på det med HL2! Seffeølgelig kan du ikke ha nvidia (som det ser ut nå) for max ytelse i hl2. 9800 pro er nok det beste pris/ytelse...

Er det ingen som følger med her eller? Selv om jeg har et ATI kort så kan jeg trygt si at Nvidia kort vil kjøre HL2 med masse eyecandy når Nvidia har kommet med Optimaliseringer.

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Jeg skal også kjøpe CPU, så jeg vet ikke helt. Det var egentlig ikke meneingen å overstige 1500kr, men hvis alle er enige om at 9800 (XT?) er det beste til den prisen, så skal jeg skaffe det. Tror jeg :blush: !

Var det 9800 XT eller 9800 PRO eller bare 9800?

(hvem er best?)

Lenke til kommentar
Gå for et Radeon 9800 PRO! Jeg synes ikke at 5% bedre ytelse er verdt 2000 kroner! Gå for et Radeon 9800 PRO, du får de ned i 2500,-.

Radeon 9800XT er det mest saft i, men som sagt, det er mye dyrere!

OK, men hvor mye i pris og ytelse forskjell er det på 9800 og 9800 PRO (CA.!!!!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...