Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ford lager biler inspirert av Hip Hop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Venter spent på "Metal" bilen med harde riff utav eksospotta og oppnedfelger!* :devil:

Hehe :devil:

Syns rappere og hip hop folk har lite til felles med bil. Det eneste de gjør er å ødlegge image til bilene i musikk videoene demmes... Bare se på Cadilac Silverado osv... "Gansta bil" .. :(

Lenke til kommentar

Noen finner slikt tåpelig ( lowriders ) andre ikke. Hovedpoenget her er vel at Ford ser ut til å slite ganske vanvittig i USA med å selge mer en japanerne, derfor dette noe " drastiske " steget. Ford selger faktisk mange SUV er, og dette salget er tro det eller ei hjulpet av hip-hoppere. Fords sjefer antar antakeligvis at " bling " er lyden en ryggesensor lager, så hvorfor de har " kastet " seg på dette fremstår for meg som merkelig. De burde heller konsentrere seg om å lage noe bra for å matche japanerne. Accorden ble redesignet og oppdatert noe sånt som 10 ganger på 6 år, fords motstykke ble strengt tatt aldri oppdatert. Dette sier vel noe om viljen til å fornye seg.

Men nok grublerier, blir topp å få en Ford Doggy Dogg ... jeg gleder meg til å se den.

Lenke til kommentar
*Venter spent på "Metal" bilen med harde riff utav eksospotta og oppnedfelger!* :devil:

Det hadde vært konge :D

rart ingen lager "tøffe" biler, sånn type skumle biler, som normale folk ikke hadde sotte seg i. Som den Continentalen(?) som Marilyn Manson kjører i "Tainted Love"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...