SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 http://www.kingsize.no/kingsize/?action=re...=1499&sc=1&str= Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 det var triste nyheter å lese .. spesielt for en så døende form.. hva blir det neste .. barbie biler? Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 man får også snoop deVille, og en rekke andre mer eller mindre spesialbiler Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 *Venter spent på "Metal" bilen med harde riff utav eksospotta og oppnedfelger!* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 *Venter spent på "Metal" bilen med harde riff utav eksospotta og oppnedfelger!* Hehe Syns rappere og hip hop folk har lite til felles med bil. Det eneste de gjør er å ødlegge image til bilene i musikk videoene demmes... Bare se på Cadilac Silverado osv... "Gansta bil" .. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 liker bedre hard-rock guttas bruk av bil i musikkveideoene sine Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 STFU ya'll. Er ingenting som lowriders. http://images.google.com/images?num=20&hl=...der&sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 for meg er det bare en gammel 64' impala og chevelle som er skikkelige lowrideremner. Og da skal det være 13" eikefelger og hydraulikk Lenke til kommentar
erlend.sæbø Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen finner slikt tåpelig ( lowriders ) andre ikke. Hovedpoenget her er vel at Ford ser ut til å slite ganske vanvittig i USA med å selge mer en japanerne, derfor dette noe " drastiske " steget. Ford selger faktisk mange SUV er, og dette salget er tro det eller ei hjulpet av hip-hoppere. Fords sjefer antar antakeligvis at " bling " er lyden en ryggesensor lager, så hvorfor de har " kastet " seg på dette fremstår for meg som merkelig. De burde heller konsentrere seg om å lage noe bra for å matche japanerne. Accorden ble redesignet og oppdatert noe sånt som 10 ganger på 6 år, fords motstykke ble strengt tatt aldri oppdatert. Dette sier vel noe om viljen til å fornye seg. Men nok grublerier, blir topp å få en Ford Doggy Dogg ... jeg gleder meg til å se den. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 *Venter spent på "Metal" bilen med harde riff utav eksospotta og oppnedfelger!* Det hadde vært konge rart ingen lager "tøffe" biler, sånn type skumle biler, som normale folk ikke hadde sotte seg i. Som den Continentalen(?) som Marilyn Manson kjører i "Tainted Love" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 De burde heller følge opp japanerene sin kvalitet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 meg vil se at Continental Manson blir satt på samlebåndet... sånn at eg kan leke wanna-be marylin (nei, ikke monroe) Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 STFU ya'll. Er ingenting som lowriders. http://images.google.com/images?num=20&hl=...der&sa=N&tab=wi Helt enig, ingen ting som lowriders gangsta biler er dritt tøfe. Drømme bilen: 64' Impala med fete felger (alla de i menace II sosiety, knivblad på felgene elns) å hydraulik Keep It Gangsta Ya'll Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Regner med at "Hip Hop bilene" vil være skuddsikre som standard. Og at ekstrautstyr vil bestå av mer bling bling i interiøret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå