kefirgut Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Som kanskje noen har fått med seg, holder jeg på å redesigne gossen.no til et nytt design. Nye designet er ryddigere, og har flyttet menyen. Men bannerne i topp er ikke noe vollsomt å skryte av. Er det noen som kunne tenkt seg å lage en ny, vet det er mange inne her på forumet som er dyktige med PS. Om dere trenger bildemateriale så finner dere naturbilder her. Fra øyen gossen. Har også lagt ut psd filen fra ca den samme banneren som ligger ute nå.Her. Bredde på banneren skal være 758, (egentlig 758, men har border rundt). Høyeden er ikke så veldig viktig, men ca det samme som nåværende, som vel er 100. Håper noen kommer med gode forslag. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) skulle gjerne gjort det men det er noe galt med photoshopen min tror jeg men det var stress å få lastet ned de naturbildene dine de ble lagret som noen merkelige format .thumb og .sized så jeg måtte bruke print scr knappen men det kan være jeg kommer med et forslag i kveld btw: det nye designet var mye bedre en det gamle Endret 7. januar 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 men det var stress å få lastet ned de naturbildene dine de ble lagret som noen merkelige format .thumb og .sized så jeg måtte bruke print scr knappen Gjør ikke noe at de blir lagret slik. Bare å åpne dem i PS uansett. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 could not complete your request because it is not the right kind of document bruker 8.0 (photoshop CS) har det noe å si?? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Trådstarter: Har du ikke fått noen til å lage banner her før? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Trådstarter: Har du ikke fått noen til å lage banner her før? my thoughs exactly... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Trådstarter: Har du ikke fått noen til å lage banner her før? my thoughs exactly... There you go ... Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Det var en liten logo. Denne skal dekke 760px. Beklager om det var til bry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå