Gjest f057d...bed Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Jeg har satt at jeg ikke ønsker kontakt med røykere. Hadde god lyst til å skrive kun menn med samme kulturell bakgrunn som meg, men det blir vel sett på som tabu og rasisme .. er det det å ha egne preferanser etter tidligere erfaringer i livet med menn fra annen kultur ?? uansett … 80 % som skriver .. røyker eller har forskjellig kultur og religion enn meg. Det irriterer meg litt. Skjønner at en må ignorere og overse men røykere burde nå skjønt at det ikke er sjans i havet med meg.?? kvinne Anonymous poster hash: f057d...bed Lenke til kommentar
Gjest 32bef...2f1 Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Uheldig du da, som får så lite respons fra de som eventuelt interesserer deg, bare 20% hmmm.... Du kan jo skrive hva du vil, men du får nok svar deretter. Det er jo bare til å ikke svare og håpe på det beste. Anonymous poster hash: 32bef...2f1 Lenke til kommentar
Gjest f057d...bed Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 Gjest 32bef...2f1 skrev (15 timer siden): Uheldig du da, som får så lite respons fra de som eventuelt interesserer deg, bare 20% hmmm.... Du kan jo skrive hva du vil, men du får nok svar deretter. Det er jo bare til å ikke svare og håpe på det beste. Anonymous poster hash: 32bef...2f1 Jeg er overrasket over ja at de jeg ikke ser etter som skriver ja.. men men sånn er vel livet. Får håpe det dukker opp en og annen innimellom men ikke vært på noe date siden høsten 2020 så langt imellom noe interessant som er mulig å treffe. ts Anonymous poster hash: f057d...bed Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Hvorfor skriver du ikke til de du vil ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå