Redaksjonen. Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Mysteriet om Jordens indre: Kjernen vokser skjevt Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Hvordan kan de vere så sikker på at de oppfatter dette korrekt? Lenke til kommentar
tow Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 Det kan de ikke. Det er derfor det brukes formuleringer som "kan være", "diskuterer muligheten av..", "kan skyldes", "diskuterer muligheten av" og så videre. Hva i dette får deg til å oppfatte det som at de er sikre? Lenke til kommentar
ChrisQ Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 Her må det være noe som ikke stemmer. Den offisielle vitenskapen har jo overbevist politikere og folkemasser verden rundt om at forskerne vet alt og at deres datasimuleringer tar høyde for alt som til enhver tid, nå og i fremtiden, kan ha betydning for den fysiske tilstanden ethvert sted på planeten Tellus. Irregulariteter i jordens indre og overraskende variasjon i astrofysiske magnetfelt, faktorer som kan utgjøre rimelig heftige krefter, er i beste fall representert ved selvkonstruerte proksier, og er uansett bestemt å ha minimal påvirkning i forhold til den store synderen (CO2). 1 Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 Nei, det var vel for en generasjon siden. I dag velger alle sin egen sannhet i buffeten av alternative nyheter på sosiale medier. 3 Lenke til kommentar
AJ830V5V Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 xyzæøå skrev (5 timer siden): Nei, det var vel for en generasjon siden. I dag velger alle sin egen sannhet i buffeten av alternative nyheter på sosiale medier. Jeg forkaster sannheten din og erstatter den med min egen! 2 Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 AJ830V5V skrev (4 timer siden): Jeg forkaster sannheten din og erstatter den med min egen! Det der velger jeg å tro at du ikke mener! 2 Lenke til kommentar
Hallvard The Horrible Skrevet 5. juli 2021 Del Skrevet 5. juli 2021 Hva er øst og vest i jordens indre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå