ray001 Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 (endret) Kan jeg få AMD Freesync Premium Pro på dette Nvidia kortet her ASUS GeForce RTX 3070 TUF - 8GB GDDR6 RAM? Har Asus monitor med AMD Freesync Premium Pro, og ønsker bilde som Asus skjermen kan gi. Endret 18. juni 2021 av ray001 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 2 hours ago, ray001 said: Kan jeg få AMD Freesync Premium Pro på dette Nvidia kortet her ASUS GeForce RTX 3070 TUF - 8GB GDDR6 RAM? Har Asus monitor med AMD Freesync Premium Pro, og ønsker bilde som Asus skjermen kan gi. Ja, det vil gi freesync, i allefall over displayport. Alle geforce kort fra 10** serien og oppover støtter det. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 18. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2021 Takker for svar 🙂 Og vil jeg få FULL support AMD Freesync Premium Pro og? Det er vel forskjell på AMD Freesync Premium Pro og AMD Freesync(uten Premium Pro)? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 26 minutes ago, ray001 said: Takker for svar 🙂 Og vil jeg få FULL support AMD Freesync Premium Pro og? Det er vel forskjell på AMD Freesync Premium Pro og AMD Freesync(uten Premium Pro)? Står ganske greit oppsummert her 🙂 Spillene må jo støtte det og Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2021 Ja, har sett den nettsiden, tenkte mer på om Nvidia kortet klarer å levere, det som Asus skjermen kan vise. Det står ikke noe om Nvidia på den siden. Har ikke så mye peiling på nyere skjermkort 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå