jonnor Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ja, jeg vet at det har vært tråder om dette før men jeg finner dem ikke! Hvordan kan jeg få det til at jeg blir automatisk logget inn, uten å måtte velge bruker? Jeg har bare en bruker og den har ikke passord... På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Gå inn på kontrollpanel, velg brukerkontoer, velg hvilken måte brukere skal logge seg på. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Hva skal jeg gjøre her da? Jeg har prøvd å disable "Use the welcome screen" men det skjer ikke automatisk når jeg starter opp uansett... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Holder det ikke med å fjerne passordet? prøve det... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Holder det ikke med å fjerne passordet? prøve det... Jeg har prøvd... Det hjelper ikke Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Merkelig.. jeg hadde flere kontoer, og passord. Da måtte jeg innom påloggingsbildet. Men så bare disabla jeg passord, og da logger den seg rett inn.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 start-> kjør control userpasswords2 fjern haken "Users must enter a user name and password to use this computer" Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 start-> kjør control userpasswords2 fjern haken "Users must enter a user name and password to use this computer" Det funka gitt! *Takker* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå