Harald Brombach (digi.no) Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Nå er det Nordens tur i oppdatert Flight Simulator Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Hvis du utelukkende flyr over steder du har vært og vet hvordan ser ut, så ser du at det er noe som ikke stemmer. Sånn er det over alt, ikke bare på Svalbard. Men flyr du over ukjente steder, så fremstår det veldig naturtro. F.eks. har Oslo en form for Barcode og det er noen høyhus på andre siden av Oslo S. Men Barcode i Flight Simulator mangler fargene og designet det har i virkeligheten. Plaza og Postgirobygget er heller ikke identiske med virkeligheten. Men veiene og togskinnene stemmer, det stemmer at det er hus der det står hus og høyden på bygningene er som regel ganske riktige. Derfor fremstår det som et troverdig landskap og det er enkelt å kjenne seg igjen ved hjelp av referanser fra virkeligheten. 1 Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 De fleste steder bruker satellittbilder, men i enkelte byer så er det blitt brukt flyfoto og da blir byen/området ekstremt detaljert og naturtro iht virkeligheten Lenke til kommentar
mor10l Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Ser de tok med min hjemplass, Flakstad, i demo videoen. Lurer på om det er fordi jeg har landet på Rambergstranda og bukta flere ganger med MFS??? Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Jeg skal male huset mitt i samme farge som det har i MSFS bare for å gjøre flysimulatoren litt mer realistisk. 4 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå