aklla Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 har tenkt til å modde tastaturet, og lurer på hvor mange dioder jeg kan ha, har lyst til å ha en under hver knapp, de blir vel 106 dioder, er det mulig å trekke det fra 1 usb port, blir nok 107, 2 under space. eller er det noen andre gode forslag til å lage tastatur som lyser kraftig?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 La en neonwire gå i sikksakk under tastene... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 La en neonwire gå i sikksakk under tastene... er ikke mulig, da plassen mellom tastene og plata under er ca 0 mm, må ha noe jeg kan ha under tastene, evt. noe som er max 1mm bred Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 10-20 lysdioder og speil i bunnen, så det lyser opp. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 10-20 lysdioder og speil i bunnen, så det lyser opp. som sagt i forige post, det er ca 0 mm mellom tastene og plata under, altså ingen plass til noe der, er mulig jeg får dyttet ett ark under når knappen er nede... likte ideen din, hadde gjort det hvis det hadde vært mulig å gjennomføre den Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du får bygge litt på tastaturet ditt, sette på en tynn plate ellernoe under tastaturet, så du får plass til noen dioder. Men jeg mener mange har moddet tastaturet..noen på bit-tech.com Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva med og skjere eit litte hul i hver tast og ta opp diodene'ene der Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 du kan bruke alufolie dekket med plast. så trenger du bare noen par dioder du kan sette under noen taster. Lenke til kommentar
razer Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) har tenkt til å modde tastaturet, og lurer på hvor mange dioder jeg kan ha, har lyst til å ha en under hver knapp, de blir vel 106 dioder, er det mulig å trekke det fra 1 usb port, blir nok 107, 2 under space.eller er det noen andre gode forslag til å lage tastatur som lyser kraftig?? 107 knapper, ca. 20mA på hver diode 107*20 = 2140 = 2,14 A. Er vel 5V i Usb porten? 2,14*5 = 10,7 W. Syns jeg leste for et par dager siden at det var max 0.5-2W du kan trekke ut fra Usb... edit: skriveleif Endret 7. januar 2004 av razer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Her' står det om hvordan man trekker en neonwire, jeg fikk faktisk mitt "utleverings bilag 3" eller hva det heter for 20 sec siden, pappa kom å spurte hva jeg hadde brukt på pc'en NÅ IGJEN og der lå det en neonwire Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 kjøpte dette idag jeg.. kostet 349 på elkjøp.. (står Packar Bell på det da... ) ellers så er det likens.. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er nice kostet det ikke mer enn 349? koster nesten 600,- på 3dfxcool Lenke til kommentar
Trøttzak Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 kjøpte dette idag jeg.. kostet 349 på elkjøp.. (står Packar Bell på det da... ) ellers så er det likens.. var det uten Numpad? Lenke til kommentar
Heinz Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 kjøpte dette idag jeg.. kostet 349 på elkjøp.. (står Packar Bell på det da... ) ellers så er det likens.. Er det som på bildet, med tysk tegnsett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå