Retroboy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Telenor har laget en tjeneste hvor du kan laste opp bildene dine på en webserver /webside som du og andre kan titte på. Fantastisk tjeneste, har prøvd denne en stund og nå er den publik!!! ENJOY!!!! http://foneblog.online.no Retro...... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ta og trykk på Report knappen og be moderatorene flytte denne tråden til riktig forum(opratører og TENESTER) før de stenger hele tråden din Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Og bare for å få sagt det, så er ikke akkurat det der noe nyhet anyway. www.phlog.net har jo drevet med dette leeeeeenge :o) Men ja, få gjerne tråden flyttet til riktig plass. Ble bare for frista til å svare Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Ja det er mange som har drevet og driver med dette og jeg har prøvd mange, men nå er det kommet en norsk tjeneste som jeg synes ser ok ut. Yep, mulig denne burde flyttes et annet sted, husker bare at noen spurte om et slikt sted her på mobilforumet for ikke så lenge siden, og som et svar legger jeg ut denne linken. Retro.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå