Cikey Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Dette er sikkert blitt spurt om før, og i så fall beklager jeg, men jeg fant ikke svar selv om jeg søkte... ------------------------------ Jeg har en SonyEricsson T610, og for å få litt stell på en håpløs kontaktliste tenkte jeg at jeg skulle invistere i blåtann (til PCen) slik at jeg kunne ordne det på PCen... Men hva er det egentlig jeg skal ha? Jeg er faktisk ikke sikker på hvilken " duppeditt" jeg skal bestille Noen som har et godt råd? Jeg skal altså bare bruke den mellom PC og mobil og jeg trenger den ikke noe videre fancy, bare den virker (billig er bra, er tross alt student) Takker for all hjelp Endret 7. januar 2004 av Cikey Lenke til kommentar
cnav Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hei! Det du trenger er et USB Bluetooth nettverksadapter. Billigste variant hos Komplett finner du her. Lenke til kommentar
Cikey Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Glimmrende! Jeg hadde egentlig sett på den, men var litt usikker på hva den egentlig gjorde, om det var den jeg skulle ha... Takker for hjelpen i alle fall !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå