T.F.T Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hvor ofte bytter de(re) spørreundelsøkelse? hver uke? måndtlig? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dette går på etterspørsel. Kom gjerne med tips på GODE spørreundersøkelser. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Dette går på etterspørsel. Kom gjerne med tips på GODE spørreundersøkelser. ok. hva skal til for at de er gode? Endret 7. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 En som er relevant for det store folkemassene, med mange alternativer. Det må være noe som er interessant for alle og enhver. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva med hvilken internett leverandør bruker du? Er det blitt tatt før? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Hva med hvilken internett leverandør bruker du?Er det blitt tatt før? ja det har den. den kom jeg med faktisk http://www.hardware.no/diverse/avstemning/index.html Endret 7. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) hva med et eget forum for forslag til undersøkelser eller blir det bare helt på trynet med spam o.l ? Endret 7. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hva med et eget forum for forslag til undersøkelser eller blir det bare helt på trynet med spam o.l ? Blir nok det ja Men jeg syns nå det fungerer greit slik det er nå jeg, med tanke på anbefalinger Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvilken mp3-avspiller bruker du? WinAMP iTunes Windows MediaPlayer Annet Hvilken prisklasse havner PCen din i? (VERDI, ikke kjøpspris) 0-5000kr 5001-10000kr 10001-15000kr 15001-20000kr 20000kr+ Hvor ofte handler du PRIVAT datadeler over nettet? (Kjekt for annonsører? ) Daglig "Par ganger" uka Ukentlig "Par ganger" månendlig Månendlig "Par ganger" halvåret En gang i halvåret Årlig "Et par ganger" i en femårsperiode? Aldri Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 en liten forlengelse av OKKOKK's forslag: Hvilken type mus har du? Optisk Kule Trackball Annen Lenke til kommentar
gotark Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Satt og prøvde å opprette en poll her om dagen. det gikk selfølgelig ikke. Så jeg spør (håper en mnoderator leser dette) kan man ikke lage en poll der spørsmålet er hvor mye veier pcen din? Intressant spørsmål. Jeg satt inn litt greier i pcen min forleden og syntes at, oi, nå veier den mye den greia her. over 18 kilo Også tenkte jeg på, det er jo mange som casemodder og vannavkjøling og noen som har aluminiumskabinetter. så tenkte at det kunne være en artig poll. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 en liten forlengelse av OKKOKK's forslag: Hvilken type mus har du? Optisk Kule Trackball Annen Bra samarbeid Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) i den siste tiden har det florert med luringer på forumet, som spørr: *hvor stor HD har du? *hvor mange MB med mp3 har du? *hvor stor skjerm har du? *hvor mye driter du i uka? Dette irriterer en del brukere men nå i det siste har HW.no selv begynt og spørre om det samme blir vi aldri lei av slike bortkasta poll's? Endret 7. januar 2004 av JuBi Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Intressant spørsmål. Jeg satt inn litt greier i pcen min forleden og syntes at, oi, nå veier den mye den greia her. over 18 kilo Gi meg én god grunn til at man skal veie pc'en sin... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Intressant spørsmål. Jeg satt inn litt greier i pcen min forleden og syntes at, oi, nå veier den mye den greia her. over 18 kilo Gi meg én god grunn til at man skal veie pc'en sin... det er for å kunne vite og vurdere hvor langt du gidder å bære pc-en din til et LAN uten å kjøre bil i stedet for Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Intressant spørsmål. Jeg satt inn litt greier i pcen min forleden og syntes at, oi, nå veier den mye den greia her. over 18 kilo Gi meg én god grunn til at man skal veie pc'en sin... Det er ikkje størrelsen det kjem ann på, men antall pixler i sek. Huff, den var dårleg. Shame on me. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg sier ikke at min er så stor. den bare veier så mye... Uff på lanken på meg og. Det er ingen "god" grunn for å veie pcen sin. det kan derimot være gøy å se på resultatene. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 i den siste tiden har det florert med luringer på forumet, som spørr: *hvor stor HD har du? *hvor mange MB med mp3 har du? *hvor stor skjerm har du? *hvor mye driter du i uka? Dette irriterer en del brukere men nå i det siste har HW.no selv begynt og spørre om det samme blir vi aldri lei av slike bortkasta poll's? ååå sooo suuuure vi er idag?? poll er frivillige, ingen tvinger noen til å trykke på dem. synst du de er dårlige, kom med forslag selv da vell? Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hvor ofte bytter de(re) spørreundelsøkelse? hver uke? måndtlig? truser? hver uke? måndtlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå