habberst Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 jeg har adsl med en router, og to motakere. det komme opp på pcen min at netwerket ikke er tiljengelig, og så kommer det på igjen. har noen noe ide om hvordan jeg fixser det Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kan ikke du legge ved litt mer info om oppkoblings metode og oppsett på maskinene. Funker adsl på vertsmaskin? Kobler router seg opp? Er adsl 100% innstallert og oppkoblet? Lenke til kommentar
habberst Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Kan ikke du legge ved litt mer info om oppkoblings metode og oppsett på maskinene. Funker adsl på vertsmaskin? Kobler router seg opp? Er adsl 100% innstallert og oppkoblet? alt som står på pakka er gjort. oppkoblingen skjer automatisk. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 lyser det på routeren at tilkobling er ok? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kommer du på nett i det nettverket er oppe på maskina? Lenge mellom hver gang? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er dette noe som skjer hele tida? Nettverk AV - Nettverk PÅ - Nettverk AV? Er det dette du mener? Da er det sansynligvis noe galt med enten kabling eller nettverkskort i problemmaskinen. Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) --slettet, beklager jeg må være blind-- Endret 7. januar 2004 av Kavroom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er ikke sikkert det. Ofte så må serverne "registrere" brukeren, sånn at han kommer på nett. Da jeg fikk meg ny internett-leverandør, skjedde akkurat det samme. Det gikk noen dager og vips var jeg på nett.. Se det litt an. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Sikker på at nettverkskortet er ok? Mitt var bøgis slik at nettet ikke funka skikkelig. Lenke til kommentar
habberst Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 adslet går inn på en resever. resevern sender til motakern på pc. motakern går med en usb kabel til pc. det er ca 10 min mellom hver gang. det er ikke altid det skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå