HamiltonII Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Heisan,jeg er visst blitt trukket ut ut til å være betatester så jeg lurte på hvem andre her på bruket som også ble trukket ut? Kanskje vi kunne startet en guild eller noe for å hjelpe hverandre fremover? bare en tanke... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Det er vel ikke lov å fortelle at du betatester BiosFear? Endret 7. januar 2004 av Zlash Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det er vel ikke lov å fortelle at du betatester BiosFear? Fordi? Betatesten er jo til og med åpen for alle nå. Den var ikke det på det tidspunktet Gamer.no ble forespurt om å dele ut nøkler til norske spillere, så vi fullførte likevel trekningen. Men det er uansett ikke akkurat forbudt å fortelle at man er med i en betatest. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 I bunn og grunn er det vel på egen risk man forteller noe sånt, i alle fall hvis det er et veldig hypa fjortis-spill (kan tenke meg dette vil gjelde WoW, for eksempel, selv om jeg ikke vil kalle det fjortis-spill), de fleste ville vel hevet seg over ham og gnålt og masa om hvordan det var... Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Dette var i forbindelse med at gamer.no skulle trekke ut 50 stk til betatesting av dette spillet,så jeg vet at det er andre her som også skal teste. Var på ingen måte ment som noen skryte eller noe lignende post... Edit:Og etter som jeg forstår er det jo fritt frem for alle og betateste nå,ser ikke at jeg får bruk for registreringsnøkkelen jeg fikk av gamer.no engang Endret 7. januar 2004 av HamiltonII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå