bel Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Min p4 1,8gig,uklokket,ikke Northwood, har idle temp på ca.35/42 idle og ca.45/58 max load, rom temp ca.25grader. Er dette mye? Kjører orginal kjøling +nanotherm. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 hmm Litt i overkant for en uklokket cpu var det vel? Men ikke så mye at det er noe å bry seg med med mindre du har problemer pga høy temp (i forbindelse med høy temp i rommet eller no) Til sammenlikning: Etter mye om og men fikk jeg min P4-NW [email protected] til å kjøre stabilt på temp 33(idle)/43(max) Lenke til kommentar
bel Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Har merket at cpu og kab temp blir påvirket ganske mye av rom tempen. Har abit th7-2 hk med to WD40gig harddisker i raid0, hver disk avgir ca. 30grader + 1 asus geforce3 som holder ca 55grader. Men har ikke hatt noe problemer med ustabilitet ennå. Grunnen til at jeg spør er at jeg vurderer å klokke opp cpuen,hvor varm kan cpuen bli uten at den tar skade av det? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Er kabinett temperaturen din 35 grader idle og 45 grader maks last? Isåfal bør du kanskje gjøre noe for å få ned denne før du prøver altfor mye overklokking.. CPU-temp'en kommer til å synke "nesten" like mye som du får ned kabinett-temp'en [ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-03-08 00:49 ] Lenke til kommentar
bel Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Hva annet et det å gjøre da? Har to kab vifter(en inn front+ en ut høyt bak),kjører dem dog på lavt turtall pga.støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå