BorgenJ Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Hei, jeg er på utkikk etter bil. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe, men noe som har litt krefter, og er pene. Hva jeg har sett meg ut så langt er: Golf MK4 GTI Golf MK4 1.9L BMW 320d Kom gjerne med forslag til en annen bil, eller hvorfor jeg ikke burde kjøpe noen av de ovenfor. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Skal den forsikres på deg? I så fall kan det fort ekskludere biler med GTI i navnet på grunn av forsikringspremie. Jeg ville kjøpt denne https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=219147747 Eier min andre z3 nå, 10 år etter jeg solgte den forrige. Veldig morsomme kjøreegenskaper ift familiebiler Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 (endret) Siden det er den første bilen du kjøper, og du gjerne er tidlig i 20 årene, så ville jeg vurdert om du kommer til å skru mye på bilen. Mine første biler var billige biler, Toyota Carina E og Volvo 850. Selv om dette ikke var spesielt pene biler, så var det lett og få tak i billige deler til de. Jeg synes det var veldig artig å kunne beholde bilene over lengre, fordi jeg kunne fikse ting som å bytte hjullagre og forringer, for en billig penge. I dag kjører jeg en Volvo V70, D3, som jeg kun kjører på verksted. Endret 19. juni 2021 av No Matter What You Say Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 Ville unngått bmw ihvertfall med mindre du har penger til å regne med ting går galt tilsvarende verdi av bil, golf er ganske trygt valg med mye deler tilgjengelig. Evt japansk hvis man skal ha noe solid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå