Gå til innhold

Vanntett telefon (Android) med godt kamera, ikke buet skjerm, hvilken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xiaomi og Motorola er vel ganske bra på regn-tetthet selv om de ikke har noen oppgitt vanntetthet. Samsung har vel mange som er oppgitt med ip merking for vanntetthet, men skjerm er kanskje ofte buet.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

ganske fornøyd med min Doogee S88 Plus, absolutt beste kamera jeg noen gang har sett i denne prisklassen (3000kr), som ikke sier så veldig mye (vanligvis er kamera i den prisklassen søppel, men synes kamera på den her var helt grei! lastet opp et bilde)

skal være vanntett ned til 1.5 meter i 2 timer, og har en UnderWater-modus (som betyr at de har lagt opp for at folk skal kunne ta bilder under vann med den), IP68+IP69K+MIL-STD-810G, og koster rundt 3000kr på Aliexpress.

når det er sagt, det finnes sikkert vanntette mobiler med bedre kamera under 7000 på markedet.

(kan også nevne at S88 har 2 modeller, "S88 Plus" og "S88 Pro", eneste forskjellen er at Plus har bedre kamera enn Pro, og jeg tror Pro har type søppel-kamera jeg forventer av 3000kr telefoner; link https://www.aliexpress.com/item/1005002307938682.html )

IMG_20210612_191555.jpg

Endret av Hans_Henrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...