Hansien Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Theo343 skrev (5 timer siden): Ergo er tilliten til PC lansering lav. Vil jeg ha en god opplevelse med FH første halvåret kjøper jeg det på Xbox. Fordelen med å handle på Windows store er at du kan da først spille det på den platformen du har minst problemer på. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) De har klart å friste meg godt.. utrolig dritt at vanlig versjoner lanseres neste uke, nå vurderer jeg faktisk å kjøpe Premium Edition bare for å få spilt det i helgen 😏 Edit: Fack it, kjøpte Premium. Da er det bare å børste støv av ratt og pedalene jeg har liggende. Endret 3. november 2021 av MrL 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 MrL skrev (6 timer siden): De har klart å friste meg godt.. utrolig dritt at vanlig versjoner lanseres neste uke, nå vurderer jeg faktisk å kjøpe Premium Edition bare for å få spilt det i helgen 😏 Edit: Fack it, kjøpte Premium. Da er det bare å børste støv av ratt og pedalene jeg har liggende. Jepp, ble premium edition på Steam for meg. Ratt og pedaler blir dratt frem i helgen. 1 Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Oi, trodde alle versjonene som ble kjøpt pre-launch 5. november hadde early access Kjøpte selv Premium for en stund siden, så har ikke tenkt mer på det. Noen som vet nøyaktig den går live? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Endret 4. november 2021 av Orwandel Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Sarasin skrev (3 timer siden): Noen som vet nøyaktig den går live? En singel release på steam basert på klokka i statene... Nesten så jeg tror jeg refunder spillet på steam å kjøper det på MS store slik jeg faktisk får teste litt i kveld. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Steam går vel live kl 18 i Norge. Går greit for min del, er på jobb uansett på dagtid. Reveiws ser lovende ut: IGN : 10/10 Gamespot: 9/10 Gameinformer: 9.5 / 10 Endret 4. november 2021 av MrL Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 MrL skrev (3 minutter siden): Steam går vel live kl 17 i Norge. Går greit for min del, er på jobb uansett på dagtid. Basert på global launch charten jeg postet i innlegget over så vil steam versionen gå live 05:01 fredag morgen i her i Norge. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Evil-Duck skrev (1 minutt siden): Basert på global launch charten jeg postet i innlegget over så vil steam versionen gå live 05:01 fredag morgen i her i Norge. Ah, tenkte omvendt på AM/PM. Men det er jo gode nyheter. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Kjøpte det i Steam for to uker siden men gjorde en refund å kjøpte i MS, hørte det var litt trøbbel i Steam forrige spill på launch, eneste jeg gjør er å lage livery's så for sikkerhetsskyld ble det MS så jeg kan føre over litt stuff fra 4'ern uten problemer. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Ble kjøp av Premium Add-ons så jeg får tilgang i dag.. Er spent på hvor dårlig 30 FPS på xbox series X egentlig er.. Er det helt krise så er det fort det blir salg av xboxen da forza egentlig er eneste grunn til jeg har den Håper mitt 2080 TI klarer så og si full guffe med 1440p Endret 4. november 2021 av MrMidget Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 4. november 2021 Forfatter Del Skrevet 4. november 2021 Kommer inn med å bytte region, på eget ansvar så klart Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) MrMidget skrev (19 minutter siden): Håper mitt 2080 TI klarer så og si full guffe med 1440p Video over her sier at det kjører ganske stabilt med max settings med 60 fps på 2080 Endret 4. november 2021 av MrL Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) MrL skrev (På 3.11.2021 den 8.57): De har klart å friste meg godt.. utrolig dritt at vanlig versjoner lanseres neste uke, nå vurderer jeg faktisk å kjøpe Premium Edition bare for å få spilt det i helgen 😏 Edit: Fack it, kjøpte Premium. Da er det bare å børste støv av ratt og pedalene jeg har liggende. Forza Horizon spiller jeg med kontroller, i alle fall 4'ern. Vet ikke hvorfor, men synes rattet blir for tregt. IGN gav FH5 10 av 10 forresten. Endret 4. november 2021 av Serpentbane Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Serpentbane skrev (3 timer siden): Forza Horizon spiller jeg med kontroller, i alle fall 4'ern. Vet ikke hvorfor, men synes rattet blir for tregt. IGN gav FH5 10 av 10 forresten. Har gjort det samme selv faktisk. Nå ser jeg så mange videoer av folk som spiller 5ern med ratt så tenkte jeg endelig å teste. EDIT: Ser ut som det er gjort en stor forbedring. Endret 4. november 2021 av MrL 1 Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 4. november 2021 Forfatter Del Skrevet 4. november 2021 Rakk en runde Goliath før det vart pause 1 Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Sliter med lyden på PC. Virker metallisk og hakkete. Utrolig slitsomt å høre på Tips? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Skal Forza 5 være tilgjengelig som cloud tjeneste med en gang? Altså streame spillet via Xbox cloud tingen ? Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 5. november 2021 Forfatter Del Skrevet 5. november 2021 (endret) 26 minutes ago, MrMidget said: Skal Forza 5 være tilgjengelig som cloud tjeneste med en gang? Altså streame spillet via Xbox cloud tingen ? Tviler, ser det ikke på den offisielle lista. Endret 5. november 2021 av Thobjo Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 (endret) Sarasin skrev (2 timer siden): Sliter med lyden på PC. Virker metallisk og hakkete. Utrolig slitsomt å høre på Tips? Synd å si det, men denne gangen har lyddesign virkelig bæsja på leggen. Slik det er satt opp i utgangspunktet er det hele bare ei smørje med musikk, noe lite motorlyd og tale som unaturlig demper ned all annen lyd rundt deg som og gjør det klin umulig å basere giring på hørsel. Ble mye bedre med å gå i setings å endre fra home cinema som det står på defult til headphones og car focused, da klarer en vertfall å høre motorlyden godt nok til å bestemme hvilken gir du skal ha ut fra den, men da blir igjen bare musikken en bakgrunns smørje 😅 Endret 5. november 2021 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå