Buddy Dakota Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Lurer på hvem som hadde den brilliante ideen at HUDen ikke skulle være synlig det første sekundet i et løp. Ødelegger hver start at jeg ikke ser speedometer og omdreininger. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Buddy Dakota skrev (20 minutter siden): Lurer på hvem som hadde den brilliante ideen at HUDen ikke skulle være synlig det første sekundet i et løp. Ødelegger hver start at jeg ikke ser speedometer og omdreininger. Har du en halvkjapp bil er det bare å gire til andre med en gang. Spinner bare i første gir som regel uansett. Men ja, jeg hater starten av racene i Horizon spillene Synes man burde kunne bestemme rpm på launchen selv. Launch control fungerer hvertfall kjempebra når man kjører i open world! Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 Fikk cover bilen 2021 Mercedes AMG-One i går morges, må si den er meget snasen 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. november 2021 Del Skrevet 13. november 2021 Liker photo mode'n. Et lite knippe: 5 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. november 2021 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Kjører på med en liten fotokonkurranse på discorden: https://discord.gg/WPSWhDh Om du av forskjellige grunner ikke bruker discord kan du sendedrt til meg på pm her! Endret 13. november 2021 av Hansien Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. november 2021 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Det virker som Ultra textures er bugget, forresten. Legg merke til bakketeksturen på lang avstand. Først Ultra textures. Så High textures (dessverre tvinges man til å bruke mindre vegetasjon etc.). For ordens skyld, Extreme textures. Endret 13. november 2021 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg skulle ønske det var en tredje modus med ~1440p@60FPS for XBSX med høyere grafikk innstillinger enn performance mode, ihvertfall når det kommer til LOD nivåer. Pop-in i performance mode er ganske distraherene syns jeg. Men et veldig artig spill er det uansett. 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Ny patch er ute ser jeg nå, håper det fikser all krasjingen og kontrollproblemene jeg har hatt med spillet siden launch 🤞 https://thenerdstash.com/forza-horizon-5-november-17-update-patch-notes/ Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Sliter virkelig med å complete Horizon Arcade-oppdrag - er aldri noen som vil leke. Men dette er kanskje en bug de har fikset? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Kjapt spm. hvilken AA bruker dere på 4K? msaa 2,4 eller 8x ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 23 minutes ago, uggy said: Kjapt spm. hvilken AA bruker dere på 4K? msaa 2,4 eller 8x ? Spørs hvilken skjerm. På 4K TV, så bruker jeg ikke AA. Hvis det er pc-skjerm så kanskje MSAA 2, neppe noe høyere. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Thor. skrev (10 timer siden): Spørs hvilken skjerm. På 4K TV, så bruker jeg ikke AA. Hvis det er pc-skjerm så kanskje MSAA 2, neppe noe høyere. Bruker en 48 tommer LG C1 som pc-skjerm 😊 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 FH5 UPDATE 11 er ute, ny story mode🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå