unik42 Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Ser at 4. generasjons Chromecast ikke er tilgjengelig for ordinært salg i Norge enda. Noen som vet når den blir det? Evt. er det noen farer med å kjøpe en fra de to sidene på Prisjakt? Og, er 1200kr. overpris, med tanke på at de forrige var vesentlig rimeligere? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Det er jo gråimport, så du vil jo få overpris. Den koster jo rundt 50 dollar i usa. Så om/når den kommer til Norge så vil den være betraktelig billigere enn 1200 kroner. Jeg kjøpte en på ebay fra en amerikansk selger og det kostet meg litt over 1000 kroner med alt inkludert(moms, frakt etc). Jeg kjøpte den egentlig fordi sameiet jeg bor i bytter internettlevrandør så da mister jeg TV pakka samtidig, så ville bare ha noe for å kunne hive NRK på tven uten å dra opp telefon eller laptop. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Du nærmer deg prisen på en Nvidia Shield som er overlegen alt annet når det kommer til smart tv funksjoner, og den har Chromecast innebygd. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 16. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2021 Akkurat. Det lukter avventing til den selges ordinært i Norge. Ikke at noen få hundrelapper betyr så mye, men jeg klarer meg med kina-googletv inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå