akelbo Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 Seks måneder etter at det ble fjernet. Cyberpunk 2077 tilbake til PlayStation-butikken i juni Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 "Cyberpunk 2077 ble fjernet fra PlayStation-butikken like før jul, som følge av spillets problemer på PlayStation 4." Teknisk sett var det vel på grunn av at Playstation ikke hadde noe system for at folk kunne få refusjon for kjøpet mens det fortsatt var i salg? Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 Håper de får en like god opplevelse som på pc. Har cirka 100 timer i det, og har hatt lite bugs. Mye mindre en de første årene i Skyrim. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 unik42 skrev (47 minutter siden): Er det fiksa nå? Tja. Du har ikke alle de problemene som var der når det kom ut, men det er fortsatt mye feil. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Akkurat. Da venter jeg heller. Lenke til kommentar
Masimo Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Har hele tiden vert fristet til å prøve det ut, men med tanke på historien bak er jeg lite fristet til å kjøpe det til full pris.. Spennende å se hvilket utsalgspris de velger å ha for det nå... Lenke til kommentar
Stormshadow2000 Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Dette takraset blir liggende og råtne på rot på Steamkontoen min. CDPR og jeg er ferdige. Vet at alle buggsa på konsoll fikk all oppmerksomheten ved launch, men gud bedre det var tett med buggs på konsoll-porten som ble pc versjonen og. Elendig optimalisert, en by så totalt livløs at jeg trodde det var en spøk. Humpete (Clunky) kontroller, store hull i historien etc. Første og siste gangen jeg kjøper på launchday basert på hype. Min egen feil så klart. 1 Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 Samme, støtter aldri spillutviklere som lyver til kundene sine eller prøver å lure dem. Jeg tok heller og lastet ned spillet fra en viss side.(spilte ca 2t og slettet igjen, jeg vil kalle hele greia for en SCAM).De får ikke et øre fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå