Odd R. Valmot Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 Remarkable: Suksess for norsk skrivebrett-utfordrer 2 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Svært godt nytt å høre. Ønsker dem lykke til og håper selskapet ikke selges ut av landet som de aller fleste selskaper med gode framtidsutsikter. 3 Lenke til kommentar
F3NMH3OO Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Har brukt Remarkable i 2+ år nå, er veldig fornøyd! 1 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Bare å ta av seg hatten og gratulere. Flott produkt. Har ikke testet v2 og føler vel at jeg ikke trenger oppgradere før v3 evt. kommer. Ekstra gøyalt at et norsk selskap klarer en slik vekst og at de valgte den strategien de gjorde før v1 kom er jo nesten litt underlig? Men de visste godt hva de ønsket fra Remarkable og voktet seg vel for å krige mot tablets. Perfekt produkt. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Litt dyr, men jeg må si jeg har lyst på en sånn. Virker som et kanon produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå