Retroboy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Husker det var noen som nevnte hvor man kunne få oppgradering av firmware på t610 i oslo, men jeg husker ikke hvor det var. Har søkt på forumet men fant ikke noe, noen som vet??? Retro... Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Disse er servive center for SE i Oslo. ABM KOMMUNIKASJON AS Axess Kontor & Telekommunikasjon AS MOBILFAGMANNEN A/S NORDIALOG OSLO AS Skøyen Telecom AS Flere, og mer info om de jeg har nevnt, finner du på www.sonyericsson.com, trykk på forhandlere...så finner du flere...de som er service center er merket med en grønn skrutrekker. Endret 7. januar 2004 av Rianna Lenke til kommentar
andreash Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Mobilfagmannen?? De er jo konkurs. Vet Teleservice i Brobekkveien 53 oppdaterer telefonen. (Det er de samme som jobbet hos mobilfagmannen som jobber der) Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Mobilfagmannen??De er jo konkurs. Vet Teleservice i Brobekkveien 53 oppdaterer telefonen. (Det er de samme som jobbet hos mobilfagmannen som jobber der) Nå er ikke jeg fra Oslo da..så hvilke som er konkurs eller ikke vet ikke jeg. Men de står på SE sin liste over forhandlere... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Mobilfiksern i Storgata 6. (samme bygg som Spaceworld), der EMTS var før. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Disse er servive center for SE i Oslo. ABM KOMMUNIKASJON AS Axess Kontor & Telekommunikasjon AS MOBILFAGMANNEN A/S NORDIALOG OSLO AS Skøyen Telecom AS Flere, og mer info om de jeg har nevnt, finner du på www.sonyericsson.com, trykk på forhandlere...så finner du flere...de som er service center er merket med en grønn skrutrekker. Problemet er at jeg har snakket med noen av disse og de kunne ikke oppgrader T610!!?? Men jeg skal prøve Mobilfiksern, og regner md at det går bra Takk for svaren! Retro... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Men hva er den nyeste firmwaren nå igrunnen? Og hvordan kom man seg inn i de menyene som viser det på T610en? Jeg husker bare den ene for t68ien jeg hadde for en stund tilbake siden :o) Er det ikke også slik at verkstedene oppgraderer telefonen gratis, så lenge den er innenfor garantien? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Og hvordan kom man seg inn i de menyene som viser det på T610en? Jeg husker bare den ene for t68ien jeg hadde for en stund tilbake siden :o) >*<<*<(kanskje en *< til!) Er det ikke også slik at verkstedene oppgraderer telefonen gratis, så lenge den er innenfor garantien? Jo, det er gratis å oppgradere mobilen, så lenge du har kviteringen på den! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Og hvordan kom man seg inn i de menyene som viser det på T610en? Jeg husker bare den ene for t68ien jeg hadde for en stund tilbake siden :o) >*<<*<(kanskje en *< til!) Er det ikke også slik at verkstedene oppgraderer telefonen gratis, så lenge den er innenfor garantien? Jo, det er gratis å oppgradere mobilen, så lenge du har kviteringen på den! AH! Takker og bukker! Men så var spørsmål nummer to, eller var det fire? Hva er den nyeste firmwaren? Ser jeg har R3C002...så forholdvis old ut Det manglet bare en stjerne på kommandoen :o) >*<<*<* var den rette forøvrig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå