Harald Brombach (digi.no) Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Nå har Google gjort Workspace tilgjengelig for alle Lenke til kommentar
<generisk_navn> Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 (endret) Når noe er gratis er det du som er produktet. Her kan det se ut til at Google kjøper seg tilgang til enda flere data hos brukerne gjennom å gi gratis tilgang til produktene sine. Ikke det at jeg kommer til å lese igjennom alle brukervilkår for å se hva som sies her (jeg er godt fornøyd med betalt Office365), men jeg mener det bør være grunn til å være skeptisk til hvor private data som skrives inn i disse tjenestene faktisk vil være. Endret 15. juni 2021 av 3L5Y3RE8 rettet formatering 3 Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 Ellers så får jo Amerikanerne snappet opp alle dataene dine gjennom knutepunkt i Danmark uansett... Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 (endret) Med alle så menes vel foreløpig alle i disse landene: United States, Canada, Mexico, Brazil, Australia and Japan Endret 16. juni 2021 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå