Gå til innhold

3100 eller mc60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger du inneygget kamera, eller er påsettbart greit da?

Blåtann har ingen av de to mobilene, så må du ha det må du nok se på noen andre modeller..

Helst innebygget, men her har også kvaliteten noe å si. Det med blåtann er ikke så viktig egentlig

Endret av E.M.
Lenke til kommentar
-kamera

-java

-blåtann

-design

-(spill)

Kamera: MC60, siden 3100 ikke har kamera. Alltid best med innebygd kamera. MC60-kameraet er ganske bra (bedre enn f.eks 7250/T610). Eneste ulempen er at bildene blir noe dårlig på MC60-displayet.

Java: 3100, bedre og større utvalg i spill.

Design: smakssak...

Spill: se Java... -^

Lenke til kommentar
-kamera

-java

-blåtann

-design

-(spill)

Kamera: MC60, siden 3100 ikke har kamera. Alltid best med innebygd kamera. MC60-kameraet er ganske bra (bedre enn f.eks 7250/T610). Eneste ulempen er at bildene blir noe dårlig på MC60-displayet.

Java: 3100, bedre og større utvalg i spill.

Design: smakssak...

Spill: se Java... -^

Etter eksempel bilder jeg har sett, så syns jeg ikke akkurat kameraet til mc60 er bedre enn t610....men det er min mening.

Lenke til kommentar

Kameraet teller vel ikke mest håper jeg, for bildene blir ikke allverden på kvaliteten. Men disse to mobilene må man nesten bare velge av det merke man liker best i og med at de er på samme nivå. Selv ha jeg gått totalt lei av alt som heter Nokia, men 3100 ser ut som en artig liten sak den ja :)

Liker lyden på Siemens telefonene den er litt sånn spesiell...

Lenke til kommentar
tror det var en vits ja... for MC60 ser ikke ut da, menmen...

designe på MC60 er helt greit - ikke missforstå,3100 er (etter min mening) penere.

Mobber ikke andre for hva de synes er pene telefoner.

MEN:Tastene på MC60 er det helt uhørt og kalle bedere er 3100 sine.

Blir det samme som og si at Nokia 6600 har dårlige taster og CL50 sine er deilige :wallbash:

Lenke til kommentar

6600 har dårlige taster, akkurat som cl50. Ja, min mening :p

Men det er ikke saken her dog.

Sys tastene på MC60 er bedre enn 3100 sine, hvorfor skulle dem ikke være det? Noen grunn til at de skulle være dårligere, side du kaller det uhørt å kalle dem bedre?

Syns 3100 er kjempe stygg, men en bra mobil det er det. Mc60 syns jeg var stygg før, men nå liker jeg den, syns ikke den ser så ille ut.

Lenke til kommentar
KOmme helt an på hva du vektlegger i en mobil.... Hva du vil ha av funksjoner og slikt.

MC60 test

3100 test

-kamra

-java

-blåtann

-design

-(spill)

siemens mc60 suger, kjenner en som har den og d er den mest elendige telefonen je har kommet over. ville heller hatt 3330 enn den. den er drit treig!!! d tar ca. 8 sekunder å komme inn på kameraet!!! og skjermen er dritt dårlig!! designet er heller ikke noe bra, den er lagd av billig plastikk og er vond og skrive med. bildene du tar er umulige og skjønne noe av!!

velg 3100 du vil ikke angre på d :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...