Lord_Linus Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei..Kjøpte for en tid siden et Asus V7700 Gf2 Ti fra kompletts demovare avd. Siden det var så billig tenkte jeg at det var kjekt å ha. Jeg prøvde det med en gang jeg fikk det. Stusset litt på at når jeg startet maskin så stod det opp i venstre skjermhjørne at kortet hadde 32 mb ram sdr/ddr. Når jeg kom inn i windows så gikk jeg inn på egenskaper for skjerm der stod det at kortet kun 32 mb ram...tenkte ikke så mye over det, regnet med at det var en driver feil, siden jeg ikke så noen feil i bilde som kortet sendte til skjermen. Kjører nyeste nvidia driver 23.11. Hadde litt tid til overs nå i kveld, bestemte meg da for å prøve kortet igjen for evnt. å løse problemet..men jeg sitter her ennå, kortet fungerer, men det hakker når jeg spiller f.eks Ghost Recon. Også klarer det ikke å kjøre høyere oppløsninger over 1024*768, virker som det er noe galt med..installerte de orginale driverne som fulgte med kortet men det ser ikke ut til å hjelpe.(slettet de gamle først). Prøvde også noen gamle detonator drivere som jeg hadde ligende, uten at det hjalp. Hva kan problemmet være? Vil kortet i det hele tatt ha fungert hvis det er noe galt på noen av rammen brikkene på kortet?:-? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 kjøpte et Asus v7100 combo deluxe i september ifjor og jeg har vel mye av de samme problemene som deg. bortsett fra at jeg ikke får spillt spill som krever noe særlig 3D-tegning av skjermkortet. da henger den seg nemmelig opp.... må holde meg til baldurs gate, commandos ++ ALDRI mer Asus skjermkort....savner mitt gode gamle Matrox marvel Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Har ennå et Asus V7700 DELUXE GF2 GTS 32MB DDR...Har ikke hatt noe problemer..men jeg liker ikke kortet uansett...Det er av og til det stopper opp i spill men det er fordi hardisken min er proppe full av virus...chi viruset... Lenke til kommentar
Baron_blod Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Asus V7700 Gf2 Ti.. skal ikke dette kortet ha 64mb ddr?? Er egentlig ganske sikker på det. Lenke til kommentar
Baron_blod Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Du får bare prøve med flere drivere. Jeg har GF3 ti 200 og det kom opp som riva tnt2 16mb kort. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Kortet blir kjent igjen som Asus V7700 Ti Sdram. Det skal ha 64 md ddr ram, men i følge maskinen har det bare 32 mb sdram..snodig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå