Gå til innhold

Asus V7700 problemmer

Anbefalte innlegg

Hei..Kjøpte for en tid siden et Asus V7700 Gf2 Ti fra kompletts demovare avd. Siden det var så billig tenkte jeg at det var kjekt å ha. Jeg prøvde det med en gang jeg fikk det. Stusset litt på at når jeg startet maskin så stod det opp i venstre skjermhjørne at kortet hadde 32 mb ram sdr/ddr. Når jeg kom inn i windows så gikk jeg inn på egenskaper for skjerm der stod det at kortet kun 32 mb ram...tenkte ikke så mye over det, regnet med at det var en driver feil, siden jeg ikke så noen feil i bilde som kortet sendte til skjermen. Kjører nyeste nvidia driver 23.11. Hadde litt tid til overs nå i kveld, bestemte meg da for å prøve kortet igjen for evnt. å løse problemet..men jeg sitter her ennå, kortet fungerer, men det hakker når jeg spiller f.eks Ghost Recon. Også klarer det ikke å kjøre høyere oppløsninger over 1024*768, virker som det er noe galt med..installerte de orginale driverne som fulgte med kortet men det ser ikke ut til å hjelpe.(slettet de gamle først). Prøvde også noen gamle detonator drivere som jeg hadde ligende, uten at det hjalp. Hva kan problemmet være? Vil kortet i det hele tatt ha fungert hvis det er noe galt på noen av rammen brikkene på kortet?:-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøpte et Asus v7100 combo deluxe i september ifjor og jeg har vel mye av de samme problemene som deg. bortsett fra at jeg ikke får spillt spill som krever noe særlig 3D-tegning av skjermkortet. da henger den seg nemmelig opp....

må holde meg til baldurs gate, commandos ++

ALDRI mer Asus skjermkort....savner mitt gode gamle Matrox marvel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...