akelbo Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Racing i smellvakre Mexico. Forza Horizon 5 kommer i november Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Ah, endelig høyre-kjøring! 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Hadde regna med att Forza Motorsport ville komme før dette siden vi fikk se en ørliten teaser i fjor men sier ikke nei takk til dette heller som jeg gleder meg til 5 november Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 råflott grafikk. Ingen stor fan av bilspill lenger, men dette så ganske ålreit ut. Lenke til kommentar
MLØ Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Kan virke som dem har utsatt spillet på ubegrenset tid. Horizon 5 virker mer som 4ern uten at jeg skal synse for mye. Men vi får krysse fingrene! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Hei. Eg selger min Xbox Series X I måro på grunn av at eg ikke bruker den nesten. Men har veldig lyst å spille horizon 5 når det kommer. Og lurer på om eg skal kjøpe one X eller Series S når den kommer ut. Hvilken av dei to konsollene vil være best visst man kun tenker på forza horizon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå