flux_andflow Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Hei! Jeg er en såkalt "casual gamer" - jeg spiller spill som Stardew Valley og Sims 4, og kunne gjerne tenke meg å prøve spill som f.eks. Fall Guys o.l. Jeg har en switch til alle mine Mario-behov, men vil gjerne spille på PC i tillegg Jeg vil trolig ikke spille hver eneste dag, og ikke i mange timer om gangen. Jeg er derfor ikke interessert i å legge 20k i en PC, da jeg allerede har en Macbook Air og jobb-PC til andre behov. Jeg har allerede skjerm, tastatur og mus. Det jeg lurer på er: er det mulig å kjøpe en stasjonær PC til spilling for under 7000,-, og hvilken i så tilfelle? Helst noe som ikke krever forkunnskaper i form av bygging, der er jeg helt grønn. Lenke til kommentar
primeop Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc-og-mac/stasjonaer-pc/acer-aspire-tc-895-stasjonaer-pc/p-1113981/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product Helt kurant til bruken du beskriver. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 (endret) Dette ser ut til å være det beste kjøpet under 7000 (jeg så på hva Elkjøp og Power har i nettbutikkene i dag): ACER ASPIRE TC-895 STASJONÆR PC - Power.no Endret 13. juni 2021 av Svein M Lenke til kommentar
flux_andflow Skrevet 13. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2021 Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå